אסון באשקלון – בן חמישים נספה בשריפה בדירתו – זהות ההרוג ומה היה בזירה? – כל הפרטים

אסון כבד מאוד באשקלון ברחוב מילרוד בשכונת שמשון.

שריפה פרצה בדירת מגורים ברחוב אלעזר מילרוד בשכונת שמשון וכוחות ההצלה שהגיעו למקום החלו לטפל בזירה תוך שהם פועלים לחילוץ לכוד מהדירה.

חובש איחוד הצלה בזירת האירוע ברחוב מילרוד, צילום: דוברות איחוד הצלה

תוך מאמצי הכיבוי של השריפה, אנשי ההצלה ניסו לטפל באדם שחולץ, תושב אשקלון בשנות החמישים לחייו המוכר לתושבי השכונה ואף ביצעו עליו החייאה במטרה להציל אותו.

למרות מאמצי ההחייאה הרבים, בסופו של דבר נודע כי כוחות ההצלה קבעו בזירה את מותו וכעת עושים את דרכם לזירה כוחות ביטחון נוספים.

כוחות הכיבוי וההצלה בזירת האירוע, צילום: דוברות איחוד הצלה

איתי יפת, חובש איחוד הצלה בזירה אמר לאשקלנייעס: " הוזעקתי על ידי איחוד הצלה לדירה, הגעתי ראשון לדירה יחד עם הכבאים ומצאנו גבר כבן חמישים ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו  בפעולות החייאה. לאחר הגעה של צוותים רפואים לאור פגיעות רבות נאלצו לקבוע את מותו. "

שכניו של ההרוג סיפרו למערכת 'אשקלנייעס' כי ההרוג בשנות החמישים לחייו, עובד זר ממזרח אירופה שהתגורר לאחרונה בבניין ולא ברור עדיין מה גרם לשריפה ולאירוע הקשה.

מכיבוי והצלה לכיש נמסר: "מדובר בדירה שמחולקת למספר דירות כאשר באחת מהן היה לכוד שחולץ ע"י לוחמי האש.

עדיין פועלים הצוותים במקום לאוורור העשן מהדירות וחוקר שריפות מכבאות והצלה לישראל תחנת אשקלון החל בחקירת האירוע.

מפקד תחנת הכיבוי טפסר משנה שלום מכלוף אשר נוכח במקום מסר:

" מדובר בדירה שמחולקת ל 3 דירות כאשר כל דירה הייתה נעולה וזה אילץ את לוחמי האש לפרוץ כל אחת מהן בנפרד בכדי לשלול לכודים.

פעלנו מתוך הדירה וגם בעזרת מנוף גבהים לאחר שזיהינו לשונות אש ולכוד בתוך אחת הדירות. הלכוד חולץ במהירות בזכות נחישותם של לוחמי האש והועבר לידי מד"א שם לצערנו קבעו את מותו"

תלמיד הושעה מבית הספר בעקבות חשד שפגע ברכבה המורה – ההורים תבעו את ההנהלה ב 400000 ש"ח. השופט כפכפי דחה את התביעה ואמר: מדובר בניסיון להביא לפיטורי המנהלת

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן