תמר קידר: לא רצתי עם יש עתיד כי הם רצו שאתמוך בגלאם כראש עיר

המועמדת לראשות עיריית אשקלון עו"ד תמר קידר מנחיתה הבוקר פצצה פוליטית ומזימה את השמועות, לאחר שעזבה כבר לפני כשנה את מפלגת יש עתיד, כשהובהר לה שהתנאי למימון היה תמיכה בתומר גלאם. קידר הבוקר: "  אני לא הייתי מוכנה לתמוך בו בתמורה לכסף או כל דבר אחר, מספיק נזק נעשה לעיר".

עזבה את יש עתיד תוך חודשיים לאחר שדרשו שתתמו בתומר גלאם לראשות העיר. עו"ד תמר קידר

בהודעה שהוציאה קידר הבוקר היא כתבה: " 2.3. שגר… פייק ניוז. אמנם הייתי יו"ר מטה יש עתיד באשקלון, אבל בניגוד לגלאם שקיבל 2.5 מיליון ש"ח מהליכוד לפני שהחלטתי להתמודד על כהונת ראשת העיר, עזבתי את המפלגה, ללא שום תמיכה כלכלית ממנה. לא רציתי שום קשר עם פוליטיקה ארצית.

גלאם קיבל דמי שתיקה מהליכוד של 2.5 מיליון ש"ח כדי להפקיר את תושבי אשקלון ולכער את העיר בשלטים שלו כאילו הוא סטלין.

אני הייתי ביש עתיד בדיוק חודשיים בין מאי ליולי 2023. בזמן הזה, חודשיים בלבד שהייתי שם רציתי לקדם מיגון ולהלחם בזיהום אוויר בכנסת. החל מאוגוסט 2023 אני לא שם.

באותה נקודת זמן, הרגשתי מנוצלת מאחר והם לא קידמו את הנושאים הללו בכנסת ולא נלחמו עבור תושבי אשקלון, וגם נאלצתי לממן סקר שביקשו ממני לבצע.

מה שהוגן, הם החזירו לי את ה 18000 ש"ח שהוצאתי על סקר שביקשו לעשות באשקלון. זה היה הקשר היחיד אי פעם עם מפלגת יש עתיד.

אני לא מתביישת בזה, כי במובן מסויים גם אני רציתי לנצל אותם כדי להביא להטבות עבור תושבי העיר.

משנוכחתי כי זה לא יקרה, ושהם רוצים גם שאתמוך בתומר גלאם להיות ראש העיר, החזרתי להם את ניהול המטה. אחסוך לכם, את החוויה הפוליטית שחוויתי כשהייתי מתפקדת של הליכוד באשקלון.

לכן, ברור לי לחלוטין שאסור לראש עיר מכהן להיות חלק משום מפלגה פוליטית. אני יודעת שמבחינתי אין לי שום כוונה להיות שייכת למפלגה פוליטית קיימת כיום בכנסת. אני באה לשרת רק את תושבי אשקלון"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן