פרסום ראשון: עיריית אשקלון תובעת תושבת בכמעט מיליון ש"ח וזו הסיבה

שמעתם על אגרת האשפה באשקלון? אם לא אז כנראה שעדיין לא חוויתם את נושא פתיחת בית עסק בעיר אשקלון.

עיריית אשקלון הגישה באמצעות עורך דין חיצוני ( כמובן, עורכי הדין שהעירייה מעסיקה לא מספיק טובים? ) כתב תביעה על סך של כמעט מיליון ש"ח נגד תושבת העיר, בעלת עסק לשעבר באזור התעשיה.

מכתב התביעה עולה כי העירייה מחייבת אותה בתשלומי ארנונה של שבע שנים, לצד אגרת שילוט וגם, שימו לב, אגרת אשפה.

בכתב התביעה שהגישה העירייה באמצעות משרד עורכי דין שנשכר על ידה על מנת לבצע את התביעה כי החברה שהיתה בבעלות האישה מאשקלון חדלה מלפעול, כבר לפני שנה.

נזכיר שבעירייה הסכימו לצאת למהלך של תביעה נגד קצאא לאחר מאבק ציבורי שדרש מגלאם והנהלת העירייה לדרוש תשלומי ארנונה גם מהחברה הציבורית, ולאחר פשרה הוחלט כי קצאא אכן תשלם לעירייה סכום מסויים עבור ארנונה.

כמו כן, בדיון שנערך לפני חמישה חודשים בועדת הכספים אמר ראש העירייה תומר גלאם: ״לתושבי אשקלון הזכות לקבל הטבות כלכליות והזכות להיות מוגנים״

עם זאת, בעלי עסקים באשקלון מחו מספר פעמים בשנים האחרונות על כך שהם נאלצים לשלם תשלומי ארנונה גבוהים ממקומות אחרים בארץ, למרות ששם האפשרויות והרווחים גבוהים יותר ועדיין באשקלון פוגעים בבעלי העסקים.

את העירייה הנושא פחות עניין, בעלי העסקים ממשיכים לשלם תשלומי ארנונה גבוהים ובנוסף מחוייבים גם באגרת שילוט ואגרת אשפה, למרות שאין להם מושג מדוע הם צריכים לשלם את האגרה הזו ומחירי הארנונה באשקלון גבוהים במיוחד.

עם זאת, לאור הסקרים האחרונים שבוצעו לאחרונה בקרב מועמדים בעיר, ניכר כי תומר גלאם מוביל במירוץ לראשות העיר פעם נוספת.

מוביל במירוץ, רה"ע תומר גלאם, צילום: אלדד עובדיה/ מיכל קריקובסקי דוברות עיריית אשקלון

 

3 תגובות

  1. סלק את כל המסתננים מהעיר הם יושבים ליד הבית שלי כל הלילה שותים משתכרים נהיים מסוממים ומסתכלים עלי ורוצים להתחיל איתי אני ממש פוחדת לעבור לבד מהאזור ששם הם נמצאים הם מלכלכים את האזור ומטנפים שם את כל הרחוב אפריים צור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן