זיהום האויר באשקלון? גלאם עדיין בחל"ת בחברת החשמל – העירייה: " נושא אישי ופרטי שלו.. אינו אקטואלי"

למרות זיהום האויר הגבוה באשקלון, שנמצאת ברשימה הלא מחמיאה של הערים עם זיהום האויר הגדול ביותר בישראל ואחוז התמותה מסרטן הגבוה ביותר, נראה שבעירייה ממשיכים להתנהל על מי מנוחות.

גורם בחברת החשמל אמר למערכת כי ראש העירייה גלאם לא עזב את החברה ולמעשה נמצא בחל"ת מחברת החשמל, זאת למרות שהוא ראש עיריית אשקלון.

לדברי אותו גורם, בחברת החשמל אף פנו למשרד האוצר על מנת לקבל תשובה חיובית או שלילית לגבי הארכת החל"ת לתקופה החריגה בה נמצא ראש העיר, אולם שם לא מיהרו להשיב להם ועד היום אין תשובה או אישור להארכת החל"ת של תומר גלאם מרשות החברות שנמצאת תחת משרד האוצר ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'.

נזכיר שלאחרונה רבים מתושבי העיר החליטו לצאת למאבק בנושא זיהום האויר בעיר, אולם הם מתנהלים לבדם מול הרשויות כשהעירייה יושבת נינוחה מהצד וראש העירייה שנמצא בניגוד עניינים עם חברת החשמל ממשיך את החל"ת מהחברה ולא מתפטר, דבר שנחשב לתמוה במיוחד לאור העובדה כי תחנת הכח רוטנברג נחשבת לאחד הגורמים המזהים בעיר אשקלון.

כמו כן, גלאם משמש כיו"ר איגוד ערים לאיכות הסביבה, הגוף שאמור לפעול נגד חברת החשמל ולאכוף את נושא זיהום האויר.

מחברת החשמל נמסר כי פנו בנושא מספר פעמים לרשות החברות אולם שם לא מוסרים להם מענה.

מרשות החברות נמסר: " לרשות החברות לא נעשה פניה בעניין זה בשנים האחרונות. ככל שתתבצע פניה מסודרת מטעם החברה רשות החברות תבחן את הנושא".

למרות שזיהום האויר בעיר הוא נושא ציבורי המטריד את תושבי העיר, מובן הדבר שבעירייה לא ממהרים לטפל בזיהום האויר ותגובת העירייה היא: " המדובר בנושא אישי ופרטי של ראש העיר. לצערנו, אנו עדים לניסיון נלוז נוסף מצדכם לעורר עניין על דבר שאינו אקטואלי או רלוונטי ובינו לבין חדשות או עיתונות אין כל קשר".

תחנת הכוח רוטנברג. צילום: יוסי ליאון, חברת החשמל

2 תגובות

  1. יש לאכוף את איסור ניגוד העניינים הקיים אצל ראש העיר בהקשר עם עבודתו בחברת החשמל והיותו ראש העיר אשקלון , זה עולה לנו בלהיות אלופי הארץ במחלת הסרטן בקרבנו , לא ייתכן להמשיך כך !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן