עורכת דין תמר קידר הודיעה על התמודדות לראשות העיר: "עושים מהפך באשקלון 2023"

לפני שעה קלה ערכה עו"ד תמר קידר מסיבת עיתונאים, בה הודיעה על התמודדותה לראשות העיר אשקלון. היא תתמודד נגד מי שעומד כיום בראש העירייה – תומר גלאם.

קידר אמרה: "תושבי אשקלון מי שמכיר אותי יודע, שהלב שלי נמצא באשקלון. שהנשמה שלי נתונה לתושבי ותושבות העיר. שהפעילות הציבורית שלי תמיד נבעה מאהבה עמוקה לעיר אשקלון לקידומה ולהצלחתה.

הוכחתי שאפשר גם אחרת, בכל תחומי החיים שבהם ראש העירייה נכשל.

אני נרתמתי לעזור ועשיתי הכל אחרת. למען המיגון, למען הטבות מס, למען פיצוי עסקים, למען שקיפות וטוהר מידות וסילוק נורמות של שחיתות, נגד זיהום אוויר – תמיד פעלתי מהלב. עשיתי דברים אחרת.

קידמתי מאבקים נגד תאונות דרכים ולמען תחבורה ציבורית נגישה, צומת מבקיעים המסוכן, ורכבת מהירה, התקנת מצלמות במרחב הציבורי.

פעלתי ללא לאות באשקלון למען זכרם של חללי צה"ל ולטובת המשפחות השכולות, למען פיתוח לתושבי שכונות, למען שיפוץ מבנים, הצעתי תוכניות חינוך, פעלתי למען אוכלוסיית האנשים עם צרכים מיוחדים, למען סוחרי השוק העירוני, ולמען כל מי שנתקל באטימות או בקושי. למען החלשים ולמען אלו שאין להם קול. למען כל מי שהעירייה הפנתה לו עורף או פגעה בזכויותיו.

פעלתי בנחישות למען הסרת הרע, ועשיית הטוב. הייתי ואשאר כתובת לסייע לכם תושבים יקרים.

האתגרים שעומדים היום בפתחה של אשקלון הם רבים ומגוונים.
על אף שאוכלוסיית אשקלון גדלה, אנחנו צועדים לאחור, ונשארנו במצב סוציואקונומי נמוך – 5. זהו אתגר משמעותי.

האם אנו מוכנים להמשיך לקבל יחס של תושבים סוג ב ולהיות מופלים לרעה ללא שיוויון הזדמנויות? האם אנו מוכנים שילדינו יגדלו בעיר שלא מציעה להם תעסוקה ואלפים מתושביה נאלצים לעבוד מחוץ לעיר, האם באמת תהיי התפתחות כאשר אין דגש על חיי המסחר והתעשייה ויש רק חסמים והגבלות? מי יגיע לכאן כשאין מי שיקבל אותם?

האם אנו מוכנים להסתפק באבנים משתלבות וכיכרות נוי, או רוצים מערכת חינוך מצטיינת ואיכותית?

האם אנו רוצים מיגון, ביטחון אישי, וצמצום פערים חברתיים?
האם אנו רוצים את העתיד הטוב ביותר עבור ילדינו, או לחיות בעיר השנייה בארץ בתמותה מסרטן, ומחלות ריאה ונשימה?

צילום: אשקלנייעס

האתגרים רבים אבל אני גם מכירה במציאות שבה בלתי אפשרי לעשות זאת לבד, אם באמת רוצים לחולל שינוי אמיתי. כדי לעשות ולקדם את העיר, למען תושבי ותושבות העיר, יש צורך לעשות גם אחרת כי אפשר וחובה לעשות גם אחרת.

לאחר פניות של אין ספור תושבי העיר, ולנוכח האמון שנתנו בי, אני שמחה לבשר כי אני, תמר קידר, מכריזה לא רק על התמודדות למועצת העיר אשקלון, אלא גם על התמודדות לראשות העיר אשקלון.

בשבועות הקרובים אציג בפניכם את כל תוכניות העבודה בתחומים החשובים לתושבי העיר, הן לא הבטחות בחירות אלא תוכניות ברות ביצוע ומוכנות ליישום ביום 1.11.2023.

אני לא מזוהה עם שום מפלגה פוליטית, או עם בעלי אינטרסים כלכליים, או אינטרסים אישיים וצרים, אני מחויבת רק אליכם.
אני קוראת לכל תושבי אשקלון – מהמרכז, מהימין והשמאל.

לכל בני מגזרים השונים בעיר והעדות, לכל מי שאיכפת לו מאשקלון ורוצה בהצלחתה, להצטרף אלי על מנת שנוכל לפעול יחדיו למען כל תושבי העיר. אתם מוזמנים וכל אחד ואחת מכם יהיו שותפים מלאים לעשייה, כל אחד ואחת מכם יתקבלו בברכה.

כולכם מוזמנים לפתיחת מטה הבחירות ובעזרת השם, קביעת מזוזה והקשת קמפיין בטו באב, 3.8.2023.

אשקלונים יקרים שלי, ביום 31.10.2023 אנחנו לא עושים שינוי באשקלון. אנחנו עושים מהפך".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן