סיכום היום ( לעת עתה ) למעלה מ 150 טילים תוך פחות מ 6 שעות – מחלקות בברזילי פונו והועברו – תקלה באזעקה בשכונת שמשון ( פרטים מלאים בפנים ) – התפרעויות בכל חלקי הארץ

ההסלמה הביטחונית בדרום ובירושלים נמשכת גם בשעות אלו וככל הנראה הפעם היא רחוקה מלהסתיים, לאחר שמחבלים מתפרעים במספר רב של מוקדים.

בירושלים המחבלים ממשיכים להרגיש שהם בעלי הבית ועושים ככל העולה על רוחם מול כוחות הביטחון והיהודים, בצפון, מחבלים ניסו לבצע לינץ' בשוטרי מג"ב שלא ירו בתגובה על המחבלים, ובדרום נמשך הירי ללא הפסקה כמעט שש שעות.

תושבים בשכונת שמשון דיווחו על תקלה במערכת האזעקה, ומוסרים כי האזעקה פועלת ללא הפסקה משך שעה, בצבא מנסים למצוא פתרון לבעיה אך בעיריית אשקלון בחרו שלא לחכות לצבא ושלחו במקביל צוותים שיבדקו גם הם כיצד ניתן לפתור את התקלה. (עדכון: התקלה טופלה. יישר כח לצוותים של עיריית אשקלון וכל העוסקים במלאכה )

מחר לא יתקיימו לימודים וראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים כעת התייעצויות ביטחוניות עם שר הביטחון, הרמטכ״ל, ראש השב״כ, ראש המל״ל ובכירים נוספים, בקריה בתל אביב.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים כעת התייעצויות ביטחוניות עם שר הביטחון, הרמטכ״ל, ראש השב״כ, ראש המל״ל ובכירים נוספים, בקריה בתל אביב.
צילום: עמוס בן גרשום /לעמ

 

במיון המרכז הרפואי ברזילי מטופלים לפי שעה 8 נפגעים: 3 נפגעים קל, אחד מהם ילד (2 נפגעי ראש ונפגע אגן וגפיים), ו-5 נפגעי חרדה.

23:40: היערכות להורדת מחלקות נוספות לבית החולים הממוגן, מתחת לאדמה.

צפו: אחרי חצות
אחיות התינוקייה מאכילות את הילודים בממד.

אחרי חצות
אחיות התינוקייה מאכילות את הילודים בממד. צילום: דוברות המרכז הרפואי ברזילי אשקלון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן