סטארט-אפ אשקלוני: תלמידי כיתה ט' מבית הספר מקיף עירוני ו' בפתרון ללמידה מרחוק | כל הפרטים

תלמידי כיתה ט' מבית הספר מקיף עירוני ו' השתתפו בתחרות ארצית לנוער – Alpha Beta Challenge והציגו פתרון טכנולוגי יישומי להערכה בלמידה מרחוק.

נבחרת הסטארט-אפ משכבה ט' של מקיף עירוני ו' teen, התמודדה לאחרונה בתחרות ארצית לסטארט-אפ לנוער – Alpha Beta Challenge.

חברי הנבחרת, אבנעים שירז, אלבז נועם, בקר ליאם וסבח אריאל התמודדו אל מול כ-15 צוותים מכל הארץ והציגו את הפתרון שלהם בפני צוות מעריכים מטעם משרד החינוך, AMAZON והטכניון.

מטרת התוכנית, זיהוי ואיתור נוער יזמי בתחום החינוך והלמידה בשיתוף הטכניון ו-AMAZON ישראל, במטרה לקדם מהשטח יוזמות ופתרונות טכנולוגים שישנו את פני החינוך.

במסגרת התחרות התבקשו התלמידים להגות פתרון  טכנולוגי להערכה בלמידה מרחוק, התלמידים נדרשו לחקור אודות הבעיה, לחשוב מהו הפתרון הנכון ולהציע פתרון טכנולוגי יישומי.

במהלך המחקר של התלמידים הם הגיעו למסקנה כי מדידת ידע בלמידה מרחוק הינה בעייתית ועשויה להוביל להעתקות רבות. מתוך כך החליטו נבחרת התלמידים כי הנכון הוא מדידת מיומנות למידה בדגש על מיומנויות המאה ה-21. התלמידים חשבו על פתרון בצורת אתר, בו מעלה המורה משימה שתיבדק ע"י הערכת עמיתים.

בתוכנתם החליטו התלמידים לחזק אצל הנבחנים את מיומנות החשיבה ביקורתית והערכה, דבר זה יעשה ע"י בדיקת עמיתים את העבודות של חבריהם, העבודות ישלחו בצורה אנונימית לבודקים, כל אחד מהתלמידים יעריך שתי עבודות אנונימיות בנוסף יעשה הערכה עצמית על עבודתו שלו.

התלמידים הציגו יכולת מדהימה של פתרון בעיות, עבודת צוות, חשיבה טכנולוגית, חדשנות ויוזמה.

היום התבשרו חברי הנבחרת שהם יקבלו ליווי מקצועי ופדגוגי של שנה מלאה על ידי הטכניון ו-AMAZON ישראל, במטרה לסייע להם לפתח את רעיון הסטארט-אפ אותו יזמו התלמידים משלב הרעיון ועד יצירת מוצר המוכן לשיווק והפעלה.

ראש העיר, תומר גלאם אמר: "ישר כוח לחברי הנבחרת, אבנעים שירז, אלבז נועם, בקר ליאם וסבח אריאל. הסבתם גאווה רבה למערכת החינוך העירונית ולתושבי אשקלון. אני שמח לראות את ההתמדה של בני הנוער שלנו בתחומי החדשנות, ההיי-טק והפיתוח. עתיד הדור הבא תלוי בבני הנוער שמשתתפים בתחרויות אלו".

לדברי מנהל מינהל חינוך ותנו"ס, יובל זוזט: "ישר כוח לנבחרת המופלאה, למנהלת בית הספר הגב' כהן רינת ולצוות החינוך של מקיף ו המגשים במעשיו את חזון המינהל בנוגע לפיתוח מצוינות וחשיבה יצירתית."

מנהלת בית הספר והצוות החינוכי, רינת כהן הוסיפה: "אני גאה בהילה דייטש רכזת שכבת ט' על הובלת התוכנית בליווי של המנטור גלעד שמיר. ישר כוח לנבחרת המופלאים! מחזיקים אצבעות וגאים בכם בתהליך ובעבודה המדהימה."

תושב בת ים נעצר בחשד שפרץ לבית ולרכב באשקלון | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן