סופיה ביילין בקמפיין אלים: זה מה שיקרה למי שלא יבוא ביום הבחירות

קמפיין בחירות אלים, צילום מסך מערוץ היוטיוב של סופיה ביילין.

סגנית ראש עיריית אשקלון, שחתמה על הסכם קואליציוני עם ראש העירייה הנוכחי, תומר גלאם פרסמה קמפיין חריג באופיו בדף היוטיוב שלה, לקראת הבחירות לראשות ומועצת העיר אשקלון.

סופיה ביילין, שהודיעה על תמיכתה בגלאם בבחירות הקרובות הוציאה קמפיין שמספר אנשים שצפו בו ניסו להבין מה בדיוק היתה הכוונה שלה בהעלאת הסרטון לחשבון היוטיוב שלה. נזכיר שהעיר אשקלון נמצאת 23 ימים לפני יום הבחירות, בהם תושבי העיר יגיעו להצביע למי שהם חושבים שראויים לייצג אותם ב 5 השנים הבאות, בעיקר לאור המחדלים שהתגלו באשקלון מתחילת המלחמה בנושאים שהוזנחו תקופה ארוכה.

קמפיין בחירות אלים, צילום מסך מערוץ היוטיוב של סופיה ביילין.
קמפיין בחירות אלים, צילום מסך מערוץ היוטיוב של סופיה ביילין.

גורם אמר היום: " איתי סהר כבר אמר מה שניסו לעשות לו ואיך ניסו לשלוח לו נשים ועוד… אלו שיטות שחשבנו שכבר עברו מהעולם אחרי כל הפרשיות השונות ברחבי הארץ. ידוע לי על עוד מועמדים שכבר קיבלו רמיזות כאלו ואחרות ואפילו על מישהו שהסיר את מועמדותו כשהיה במקום ריאלי יחסית באחת המפלגות והודיעו לו שיפגעו במיזם שהוא מנסה לקדם. הוא החליט להסיר את המועמדות אבל ניסו להמשיך לסחוט אותו".

עוד הוא מוסיף: " אנשים בעיר לקחו את הבחירות האלו כמה צעדים קדימה, גם בתחום העברייני, אבל משום מה כולם שותקים וזה למרות שיודעים בבירור מה קורה בעיר".

בנוסף אותו גורם התייחס גם לסופיה ביילין ולסרטון אותו העלתה ואמר: " הסרטון הזה של סופיה ביילין אמנם לא קשור לאיומים על המועמדים האחרים אבל להעלות דבר כזה כחלק מקמפיין בחירות? למה להשתמש באלימות? אין לך מה להציע תפני את המקום לכאלו שבאים לדאוג לעיר".

נזכיר שבמידה ותתקיים סיטואציה כלשהי בה גלאם ימשיך בתפקיד ובסופו של דבר יחליט לצאת לחופשה כלשהי מסיבות שונות לפרק זמן מסויים, ומיריי אלטיט שנחשבת לגורם טוב למען תושבי העיר תבחר שלא למלא את מקומו, ייתכן וביילין תהיה זו שתחליף את גלאם.

בסרטון של ביילין נראה לוחם ג'ודו כשהוא פונה לאנשים ואומר להם שהוא יראה להם מה יקרה אם לא יבואו ביום הבחירות, בנוסף לאחר שעל פי התסריט הוא מקבל תשובות לא נכונות הוא תופס את האנשים ומפיל אותם לרצפה, צפו בסרטון הבחירות של סופיה ביילין:

ממטה הבחירות של ביילין, שתומכת לראשות העייריה בתומר גלאם נמסר בתגובה: " בימים קשים אלו של לחימה לצד כאב, חשב צוות הקמפיין על מסר היתולי לקהל הבוחרים, המועמד שלנו שמופיע בסירטון הינו מדריך ספורט ותיק בתחום הג׳ודו ולכן החליט בתחומו להעביר מסר ספוטיבי, אין כוונה חלילה לגרום למסר אלים, אלה רק להעלות חיוך בתקופה קשה זו.

פרשנות אחרת לסרטון מעבר לחיוך אינה נכונה וגם אינני מאמינה שמישהו יחוש מאויים מתוכן זה ואני גם אומרת שלא הייתה שום כוונה כזו . כל המצביעים יבחרו את הטוב בעינייהם מקרב המועמדים".

תכנית הנדל"ן של הממשלה יצאה לדרך – דירה ב 800000 ש"ח

4 תגובות

  1. דבקה סרטון מצחיק 🤣🤣🤣 מדובר בחוג ג'ודו, ולא ריב בין אנשים ברחוב … אני אהבתי 😁😁😁

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן