בעיריית אשקלון מסרבים לפרסם רשימות – איתי סהר מתחייב

בעיריית אשקלון מסרבים לפרסם את הנתונים – איתי סהר מתחייב לחשוף אותם לציבור

רבות פורסם על מחדלי המיגון והנושא הכאוב של היעדר גיבוי לתושבי אשקלון, העיר המופגזת ביותר בישראל ומנגד העיר היחידה באזור שכמעט ולא זכתה לאף הכרה רצינית.

בזמן בו תושבי שדרות, עוטף עזה ויישובים המרוחקים מאשקלון הצליחו לקבל הטבות משמעותיות ותושבים רבים פונו, בעיר אשקלון משום מה, רק חלק מהתושבים זכו לקבל פינוי לבתי מלון, נושא שככל הנראה עוד ידובר לאחר הבחירות, ובכל אופן, בעוד במקומות אחרים התצטברו תקציבים לטובת התושבים, באשקלון איכשהו ניו להשכיח מהתושבים את העניין.

בנוסף, בזמן בו מרכזי חוסן מתוגברים בכל האזורים, באשקלון כמעט ולא ניתן היה לתפוס תור פנוי בפרק זמן סביר לפגישה במרכז חוסן, וכשלפתע נמצא תקציב, בעיריית אשקלון החליטו להקים קבוצת כדורגל ולטעון שהדבר נעשה בשיתוף מרכז חוסן, למרות שהקואליציה הישראלית לטראומה, האחראית על מרכזי חוסן לא אישרה ולא ידעה על כך דבר.

את מי מעניינים תושבי אשקלון נעדרי המיגון?

ביום שני 29.1.24 התקיימה ברחבת יד לבנים הפגנת מחאה של תושבי העיר על היעדר המיגון בעיר אשקלון, אי קבלת המענקים, חוסר הסדר ואי מתן המענה ברשות, האפליה המתמשכת בין תושבים עם ממ״ד וללא ממ״ד ובמחאה על מה שניתן לתאר רק כנטישה של עיריית אשקלון והעומד בראשה כעת את התושבים במלחמה ובעת המצוקה הגדולה ביותר שידעה העיר אשקלון.

את ההפגנה ארגנה התושבת קרן ספקטור, והיוזמה הביאה להשתתפות של למעלה ממאה תושבי העיר כואבים, זועמים, שקראו להחלפת השלטון והעומד בראשו. ביניהם תושבים ותיקים ללא ממ״ד שלא פונו ולא קיבלו מענקים עד לרגע זה ולדבריהם ״העירייה פשוט מתעלמת מאיתנו״.

במקום ביקר המועמד המוביל לראשות העיר – איתי סהר, אשר סייע רבות לתושבי השכונות הוותיקות במסגרת החמ״ל האזרחי שהקים מיד עם פרוץ הלחימה והתקבל באהדה רבה, וכן חברת המועצה פאני לוי – שרשימתה ״כיוון חדש״ היא קול עולה משמעותי בקרב הקהל דובר הרוסי שהתאכזב קשות מנטישת הנציגים המסורתיים שלו בעת המלחמה, וכן חבר המועצה דוד בן אברהם הפועל במגמה דומה.

סהר מסר בצאתו מההפגנה: ״כך נראה כשלון, ב27.2 בע״ה תמונת ניצחון ומשם נחזור לתושבים שלנו עם מענים ועם פתרונות לעוול הזה שלא נגמר״.

בפוסט שהעלה כתב סהר: ״תושבי אשקלון לא ישכחו ולא יסלחו למי שנטש אותם במלחמה, ההפקרות בחלוקת המענקים, בהסדרת הפינויים, במענה לתושבים – תיבחן ותיבדק.

איתי סהר מתחייב לפרסם את הנתונים. תמונת אילוסטרציה, זירת נפילת טיל באשקלון - צילום ארכיון: דוברות כב"ה
איתי סהר מתחייב לפרסם את הנתונים. תמונת אילוסטרציה, זירת נפילת טיל באשקלון – צילום ארכיון: דוברות כב"ה

מזה חודשים שאנחנו מבקשים את הרשימות לפיהם בוצעה החלוקה – ועיריית אשקלון פשוט מסרבת, כאילו מדובר בכסף פרטי שלהם. משרד התיירות כבר פתח בבדיקה על רישומים לא תואמים בפינויים לבתי המלון, ואני מתחייב לפתוח לציבור את מלוא הרשימות שהועברו לביטוח לאומי ולהסדיר את כל נושא המענקים – מיד עם כניסתי ללשכת ראש העיר״.

מענק לכל יום זכאות – מעטים הגישו את הבקשה

4 תגובות

  1. כל הכבוד רוצה לעזור במה שניתן רק תיפנו אלי בבקשה החוצפה של ראש העיר היא פשוט חרפהלתושביאשקלון וצריך לעשות דברים עכשיו ומיד

  2. ראש העיר שלנו דאג לתחת של החברים בזמן המלחמה.
    כמובן שכולנו נדאג שהוא ישב בבית אחרי הבחירות באהבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן