למרות תלונות רבות של תושבים – עיריית אשקלון לא פותחת מקלט נעול

מקלט נעול, בעיריית אשקלון לא מטפלים. צילום: אודי דוד בן דוד

מטח הטילים היום לעבר אשדוד בו אחד הטילים נפל מדרום לעיר אשקלון וגרם לנזק, עורר שוב את תושבי שיכונים שילדיהם משחקים בגן הציבור 'אברהם יקר'.

התושבים מתחננים וזה לא עוזר – פניות לפתיחת גן ציבורי נסגרו ללא טיפול

לטענת התושבים, פניות רבות בשבועיים האחרונים לעיריית אשקלון בנוגע לכך שאחד הדיירים בשכונה החליט לנעול את גן המשחקים על דעת עצמו עם מנעול פלדה ולא לאפשר לאף אחד אחר להגיע אליו, נענו בצורה לקונית לפיה "הפניה טופלה", אולם בפועל הפניות נסגרו פעם אחר פעם ומסיבה לא ידועה, בעיריית אשקלון מאפשרים לדייר שהשתלט על המקלט להמשיך לנעול אותו כרצונו ולמנוע מילדים ותושבים באזור להכנס אליו בשעת חירום.

מקלט נעול, בעיריית אשקלון לא מטפלים. צילום: אודי דוד בן דוד
מקלט נעול, בעיריית אשקלון לא מטפלים. צילום: אודי דוד בן דוד

חשוב להדגיש שמדובר בגן ציבורי וכל התלונות אחרי הבחירות לא טופלו אך לתושבי האזור אין שמץ של מושג מדוע העירייה מאפשרת לדייר לנעול את המקלט הציבורי היחיד באזור ולמנוע מהם להגיע אליו בשעת חירום.

מקלט נעול באשקלון – אין מיגון בבתים ואין לאן לברוח בזמן אזעקות

בנוסף, הם מספרים שבבתים בהם הם מתגוררים אין שום מיגון ולמעשה האפשרות היחידה שלהם להתמגן בשעת אזעקות היא המקלט הציבורי, שאמור לשמש מיגון גם למתפללי בתי הכנסת באזור.

אחד מתושבי השכונה סיפר למערכת אשקלנייעס: " בשבת היו בגן הציבורי עשרות ילדים, כבר יש לנו המון פניות למוקד העירוני ופעם אחר פעם סוגרים את הפניות בלי לטפל ומשאירים את המקלט נעול".

נעול עם מנעול, מקלט הציבורי ליד גן אברהם יקר. צילום: אודי דוד בן דוד
נעול עם מנעול, מקלט הציבורי ליד גן אברהם יקר. צילום: אודי דוד בן דוד

גם היום פנו התושבים לעזרה אולם בעירייה בחרו שוב להתעלם מהם והמקלט נותר נעול ולא ברור מדוע עיריית אשקלון מאפשרת לאדם פרטי להחליט מה יהיה עם המקלט הציבורי ומה הם אמורים לעשות במידה ויהיו אזעקות נוספות.

אחרי הדיבורים על מנהרות טרור באזור השרון – בקדימה צורן הוקמה מערכת מכ"מ משוכללת לאיתור חדירות מחבלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן