צפו בבור שנוצר לאחר המטח לאשדוד: נפילה אותרה מדרום לאשקלון

נפילת טיל מדרום לאשקלון, צילום: דוברות והסברה חוף אשקלון

למעלה מחמישה חודשים של מלחמה ברצועת עזה ובחמאס, כפי שהתחייבו בדובר צה"ל, עדיין ממשיכים לירות והפעם יש גם נפילה מדרום לאשקלון.

הרפיסות של מנהיגי הצבא ניכרת בהוראות המגיעות לשטח, ולמרות שהלוחמים בעזה רוצים לעשות הכל על מנת לחסל את המחבלים יש מי שמגביל אותם ובזמן בו בדובר צה"ל הודיעו שגם לאחר הלחימה תישאר לחמאס יכולת לירות ליישובי הדרום, בארגון הטרור מבינים את הרמז ורגועים כשיודעים שהמטרה לחסל את הארגון ירדה מהפרק.

מטח לאשדוד – נפילה מדרום לאשקלון – המלחמה נמשכת והורים חוששים: " בעיר אין מיגון ראוי"

נפילה מדרום לאשקלון, צילום: דוברות והסברה חוף אשקלון
הבור שנוצר כתוצאה מהנפילה לפני זמן קצר, צילום: דוברות והסברה חוף אשקלון

הורים באשקלון הודיעו כי הם מתלבטים אם לשלוח מחר את הילדים ללימודים מכיוון שבעיר עדיין אין מיגון ראוי ובכוונתם למנוע מהילדים ללכת היום לאירועים או לשחק לבד בחוץ בגלל המצב הביטחוני.

מדוברות חוף אשקלון נמסר: " בהמשך לירי האחרון לכיוון אשדוד, אותרה נפילה בשדות סמוך לאחד מהקיבוצים בעוטף שבשטח המועצה. אין נזק ואין נפגעים בגוף".

למרות הדיווחים על גירעון צפוי בעיר אשקלון ובעוד מקומות רבים נותרו ללא מיגון, הערב ייערך טקס ראוותני להצגת חברי מועצת העיר הנבחרים, לקראת הכהונה הקרובה של ראש העירייה וחברי המועצה החדשים והישנים.

במועצת העיר הקרובה צפויים מאבקים כשחברת המועצה החדשה תמר קידר הודיעה כי תילחם למען שקיפות עבור תושבי העיר וחבר המועצה איתי סהר הודיע כי יפעל לטובת התושבים ויעמוד בראש ועדת הביקורת באופוזיציה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן