לא מחכים יותר למים חמים – Hot water ישראל

כיום כבר ידוע לכל כי חימום מים לצריכה ביתית באמצעות משאבת חום הינו הפתרון היעיל והאקולוגי ביותר שקיים, זאת בשונה מחימום ע"י גופי חימום חשמליים אשר מלבים ספירלה של מתכת, משאבת החום עובדת בדומה למזגנים ומקררים – היא שואבת חום מן הסביבה ומעבירה אותו לגוף המכיל מים, על ידי עיבוי החום ומעבר בצינורות נחושת.

כתוצאה מכך, מאפשרת צריכת חשמל נמוכה בהרבה מאשר של גופי חימום (בוילר/דודים) נפוצים, תוך שימור של חום המים לאורך זמן, והסרת הצורך בחימום מים לעיתים תכופות לשימוש שוטף בבית.

אחד הפתרונות החדשניים ביותר בשוק אשר משתמש בשיטת משאבת החום הינה המערכת הייחודית של חברת ״Hot water״, אשר ייצרה פתרון חדשני בעל רישום פטנט ייחודי, אשר עובד 24/7 בצורה אוטומטית (אין צורך להדליק/לכבות את המערכת ידנית) כל זאת תוך צריכת חשמל נמוכה מאוד.

צילום: יח"צ hot water

למעשה, המערכת מספקת חיסכון עד 60% בצריכת החשמל לעומת שאר הפתרונות הקיימים בשוק, דבר אשר איננו מפריע למוצר לספק מים חמים אשר מספיקים למקלחות של 12 נפשות, מלאי אשר יכול להתחדש בכל 40 דקות.

לחברת Hot water הישראלית מוניטין ארוך שנים, כאשר בחברה מעניקים את השילוב המושלם בין מערכות חדישות העומדות בחזית הטכנולוגיה ושירות חם ומשפחתי.

צוות העובדים של החברה הינו מהמנוסים בארץ בתחום משאבות החום ואלו מספקים ללקוחות החברה ברחבי המדינה ליווי לאורך כל הדרך – החל משלב הייעוץ, התכנון ועד ההתקנה. כל זאת בתיאום עם העובדים באתר ולאחר מכן במתן שירותי הדרכה ותחזוקה.

צילום: יח"צ hot water

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן