כתב אישום שהוגש הבוקר: שוד אכזרי נגד אישה מבוגרת בפארק באשקלון

גברת בת 74 נשדדה באכזריות על ידי צעיר בן 34 בפארק באשקלון, גם שהיתה על הרצפה האלימות נמשכה, הנאשם נמלט מהמקום אך לבסוף נתפס

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום לבית משפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד תושב אשקלון בן 35, אשר בשעת הבוקר בפארק ציבורי באשקלון ניסה לשדוד תיק מאישה מבוגרת בת 74, תוך שימוש באלימות קשה כלפיה, וגרם לה חבלה.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אדוה וייצגן לוי, ביום 12.8.20 סמוך לשעה 7:00 בבוקר, הבחין הנאשם בשתי נשים מבוגרות בפארק אגמים באשקלון, הנאשם הלך אחרי השתיים, נצמד אליהן מאחור, אחז בתיק שהיה תלוי על כתפה של המתלוננת והחל למשכו בכוח בכוונה לגנבו.

אילוסטרציה: Image by Corey Ryan Hanson from Pixabay

המתלוננת ניסתה למנוע מהנאשם לשדוד את תיקה, אחזה בו בשתי ידיה מתחת לבית השחי, אך הנאשם לא הרפה, נאבק במתלוננת, ובהמשך, דחף את המתלוננת בעוצמה והיא נפלה ארצה על בטנה.

גם כאשר המתלוננת הייתה שרועה על הקרקע וחברתה של המתלוננת בת ה-80 ניסתה להדוף את הנאשם באמצעות מקלות ההליכה שלה, המשיך הנאשם להיאבק במתלוננת.

כעולה מכתב האישום, המתלוננת החלה לצעוק לעזרה, אנשים שהיו בפארק התקרבו למקום והנאשם ברח מהמקום, כשהוא מותיר את המתלוננת חבולה, בוכייה ונאנקת מכאבים. המתלוננת הובהלה באמבולנס לבית החולים "ברזילי", שם אובחן שבר במפרק הירך, המתלוננת נותחה וכעת שוהה במוסד שיקומי "בית הדר".

מהפרקליטות נמסר כי " כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של נסיון שוד בנסיבות מחמירות, חבלה חמורה וחבלה במזיד.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן