יש מקום לכולם; המנהל פוגש את התלמידים בגובה העיניים

מגפת הקורונה איתגרה את מערכת החינוך כולה. הלמידה מרחוק והנוכחות של התלמידים בשיעורים הולכת וגדלה. עם זאת, ישנם תלמידים שהמרחק הפיזי גרם לשיבוש בשגרת הגעתם לבית הספר.
הנהלת בית החינוך אמית ב' המתחדש באשקלון, יצאה ביום חמישי בערב לסיור מיוחד ברחבי העיר, על מנת לפגוש תלמידים נושרים מכל בתי הספר בעיר אשקלון, לסייע להם ולהתאים להם מענה חינוכי הולם.

צילום: יח"צ

יום חמישי בערב ידוע כזמן בו יוצאים לא מעט בני נוער לבלות יחד, ועבור הצוות החינוכי בבית הספר זו היתה הזדמנות מצוינת לפגוש אותם במרחב שלהם. התלמידים אכן הופתעו כאשר פגשו את המנהל שישב ושוחח איתם, בגובה העיניים וללא גינונים. השיח עם בני הנוער היה אישי וכנה, והובטח להם כי צוות המקיף ימשיך ללוות אותם לאורך הדרך גם בזמנים קשים ומאתגרים עבורם.
בסיור השתתפו המנהל גדעון שינדלר, רכז חטיבה עליונה אריאל צברי, נציגי סיירת ההורים, אורלי פולט – מנהלת מחלקת משרד לביטחון קהילתי בעיריית אשקלון ונטלי דמרי מדריכת מוגנות בבית הספר.

מלקמו אימרו מכיתה י"א1 שיתף: "ישבתי עם כמה חברים בשכונה ופתאום המנהל ונטלי הגיעו אלינו, ישבו ודיברו איתנו על דברים שכלל שלא קשורים לבית הספר אלא עלינו. הרגשנו כמה שאנחנו חשובים להם".

נטלי דמרי אמרה כי "התלמידים שמחו לפגוש אותנו לא רק במסגרת בית הספר. הכרנו את התלמידים בצורה טובה יותר והחכמנו כיצד להתנהג איתם בבית הספר בפרט בזמן הקורונה".

גדעון שינדלר, מנהל אמית מקיף ב' אשקלון: "הצוות שלנו יוצא לפגוש תלמידים ברחבי העיר, על מנת למנוע נשירת תלמידים מבית הספר. התגובות המרגשות שאנחנו מקבלים מעידות על חשיבותו של המיזם. באמית ב' המתחדש מצמיחים את טובי התלמידים למעורבות חברתית ובגרות איכותית ובמקביל נאבקים למנוע נשירה של תלמידים הנדרשים ללווי ומנסים לסייעם לשוב לשגרת למידה. התלמידים שלנו מבינים כי לא מוותרים להם ועליהם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן