השכרת יאכטה ליום הולדת על יאכטה בהרצליה

קרדיט לתמונה Freepik

השכרת יאכטה ליום הולדת דווקא בלב הים! זה ללא ספק אחד הרעיונות הכי מגניבים, ובטוח שלאחר שתחזרו שמחים, שזופים ומאושרים הביתה, תגידו שזו הייתה הברקה ותטפחו לעצמכם על השכם. למה דווקא השכרת יאכטה ליום הולדת תהפוך את היום הולדת שלכם לכל כך מוצלח?

העלות נמוכה יותר ממה שאתם חושבים!

העלות של השכרת יאכטה ליום הולדת היא כנראה הרבה יותר משתלמת ממה שאתם חושבים, ויודעים משהו? בטוח יותר זולה מלהשכיר אולם או לשלם על עשרה אנשים במסעדה. בנוסף, אתם לא חייבים להשכיר יאכטה ענקית אם יש לכם רק עשרה אורחים – יאכטה מפרשים אלגנטית באורך של 12 מטר תעלה הרבה פחות, ותעניק לכם שלוש שעות של פאן טהור.

הפרטיות שווה זהב!

השכרת יאכטה ליום הולדת מאפשרת לכם לחגוג בסגנון יוקרתי ומיוחד, באווירה של פרטיות וכיף, ובלי שאף אחד פותח עליכם עיניים, גם אם אתם שרים בקולי קולות או רוקדים, כי בלב הים אף אחד לא מסתכל עליכם.

אוכל ואלכוהול

כשאתם הולכים למסעדה, אתם לא יכולים להביא אתכם אוכל ושתייה, אבל כשאתם על היאכטה אתם יכולים לעשות מה שבא לכם! החליטו אם אתם מעדיפים להביא אוכל ושתייה משלכם או לבחור בשירות של הזמנת אוכל מבחוץ. הקפידו שיהיה לכל אורח משהו שהוא אוהב, במיוחד אם יש עניינים של כשרות, צמחונות, טבעונות, מישהו מהחברים שעושה דיאטה וכן הלאה. גם מבחינת משקאות כדאי לגוון, ולהביא גם הרבה מים ומעט משקאות קלים, כי בטח האלכוהול יתפוס מקום של כבוד.

רוצים לקשט את היאכטה לכבוד יום ההולדת שלכם? למה לא?!

בא לכם שכל מי שעולה ליאכטה שהשכרתם יראה שלט גדול שעליו מתנוססת התמונה שלכם, אולי גם ברכת יום הולדת יפה? זה לגמרי משהו שצוות הניהול של היאכטה יכול לעשות עבורכם, בתיאום מראש כמובן. שקלו להוסיף נגיעות אישיות לחגיגה השכרת יאכטה ליום הולדת שלכם על ידי הבאת קישוטים או אביזרי נושא שקשורים אליכם, לגיל שלכם, למקצוע שלכם וכ"ו.

השכרת יאכטה ליום הולדת – אירוע שמתאים לכולם!

השכרת יאכטה ליום הולדת מתאימה לכל הגילאים. ילדים יכולים ליהנות ממגוון פעילויות במהלך ההפלגה, כולל משחקים, תחרויות ופעילויות גיבוש. בני נוער יכולים ליהנות מחוויית החופש בים, להקשיב למוזיקה (וגם לשיר… מי יגיד להם להיות בשקט?) והכי חשוב – לצלם סרטוני טיקטוק אייקונים. עבור מבוגרים זו הזדמנות לפרוק מתחים עם בר קוקטיילים שווה (עזבו, מספיק כמה בקבוקי בירה), מוזיקה טובה ותחושה של יוקרה מרגשת.

אגב, גם הגיל השלישי יודע ליהנות ובגדול על היאכטות, וגם עבורם השכרת יאכטה ליום הולדת היא סופר מתאימה, בין אם מדובר במסיבת הפתעה שאירגן אחד הנכדים, או מסיבה שהחבר'ה חוגגים לעצמם בכיף.

השכרת יאכטה ליום הולדת מומלץ לעשות עם גל ונעמה השכרת יאכטות 0504600470

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן