החלו העבודות להסדרת החניה באהל משה והתגובות לא אחרו לבוא

החלו העבודות להסדרת החניות במתחם ׳אוהל משה' בשכונת שמשון

 

עם סיום העבודות ישנה המתחם הוותיק את פניו ולמעלה מ-120 חניות מוסדרות יתווספו לנוחיות התושבים

 

עיריית אשקלון באמצעות המחלקה לפרויקטים, תשתיות ותחבורה במינהל ההנדסה החלו הבוקר בעבודות להסדרת מתחם מקומות החנייה בסמוך לבית הכנסת 'אוהל משה' בשכונת שמשון.

צילום: אשר דיין, דוברות עיריית אשקלון

מזה עשרות שנים שתושבי השכונה הגרים בסמוך למתחם סובלים מעומס במתחם אוהל משה, הן מבחינת מקומות חניה והן מבחינת כניסת ויציאת רכבים מהמתחם. כעת, החלו העבודות להוספת מקומות חניה במתחם וכן להסדרי תנועה חדשים שיאפשרו בטיחות מרבית לנהגים ולהולכי הרגל במקום.

 

העבודות צפויות להמשך כחודשיים ובסופן ייהנו משתמשי הדרך מתוספת של למעלה מ-120 מקומות חניה בשטח שיועד לטובת הנושא לרווחת התושבות והתושבים, המתפללים והציבור הדתי.

צילום: אשר דיין, דוברות עיריית אשקלון

ראש העיר, תומר גלאם: "כפי שהבטחנו, התחלנו הבוקר בעבודות להסדרת המתחם הוותיק שסבל מהזנחה ארוכת שנים. עם סיום העבודות, ייהנה הציבור בכלל וציבור המתפללים בפרט מעשרות מקומות חניה חדשים ונגישים ומהסדרי תנועה שיגבירו את הבטיחות במקום.

צילום: אשר דיין דוברות עיריית אשקלון

 

אני רוצה להודות לסגן ראש העיר, אברהם עשור ולחבר המועצה, אבשלום יעקובי, על שיתוף הפעולה שלהם יחד למען הציבור הדתי בעיר. נמשיך לפעול כדי לשפר ולחדש את השכונות הוותיקות בעיר״.

חבר מועצת העיר חי דהרי אמר: " עיריית אשקלון עובדת לפי הפוסטים שלי, מה שאני כותב מתבצע מיד.

ידע כל חרדי באשקלון שראש העיר עושה קרקס שלם על סלילת חנייה מוסדרת, דבר שהיה צריך להיות ברור מאליו.

צוחקים על ציבור שלם אבל הציבור לא טיפש.
מזל טוב למתפללים על החנייה החדשה שתוקם במקום האגם המלאכותי שהיה שם כל חורף".

סגן ראש העיר, הרב אברהם עשור: "אשרינו שזכינו להוציא לפועל פרויקט שיקל משמעותית על חייהם של התושבים אשר גרים בסמיכות ומתפללים בבית הכנסת 'אוהל משה' אשר מהווה אבן שואבת עבור ציבור דתי, מסורתי וחרדי כאחד. כעת יזכו התושבים וציבור המתפללים ליהנות מחניות נעימות, מסודרות ומזמינות.

אני מודה לראש העיר, תומר על גלאם על הנכונות והטיפול המהיר בנושא ועל שיתוף פעולה מבורך אשר יקל משמעותית על האוכלוסייה באזור.

עיריית אשקלון שמה לה למטרה להשוות את תנאי המחייה של כלל אזורי המגורים בעיר – ישנים וחדשים ונמשיך לפעול במגוון תחומי החיים לשם כך״.

 

חבר המועצה, אבשלום יעקובי: "משך שנים רבות ציבור מכל רחבי העיר שמגיע לאוהל משה סבל מאי מקום חניה ולקויים רבים. במשך כל השנים פנו לכל הגורמים בעירייה וכן הבטחות של ראש העיר אך לשווא כעת, ראש העיר, תומר גלאם הבטיח ומקיים!

אני מברך על שיתוף הפעולה הנהדר ומודה על ההקשבה לציבור. בקרוב יוכלו התושבים והמתפללים מכלל המגזרים ליהנות מחנייה מוסדרת ונעימה לשימוש. נמשיך לעמוד לרשות התושבים״.

צילום: אשר דיין דוברות עיריית אשקלון

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן