שר החוץ אלי כהן למקבילתו הצרפתיה: "אם לא ננצח, הטרור האיסלאמי יגיע לכל מקום"

שר החוץ אלי כהן לשרת החוץ הצרפתיה המבקרת בישראל: ״העולם חייב לתת לנו לנצח את הטרור האיסלמי הרצחני אחרת הוא יגיע אליהם״

סולידריות צרפתית עם ישראל: שר החוץ אלי כהן נפגש באשקלון עם שרת החוץ של צרפת שהגיעה לביקור תמיכה וסולידריות בישראל. בפגישה נכחו בני משפחת שם שבתם מאיה נחטפה במהלך המסיבה ברעים, כמו גם עם בני משפחת מאיר שבנם אלמוג נחטף גם הוא לרצועת עזה.

שני שרי החוץ ערכו סיור במרכז הרפואי ברזילי שם שוחחו עם נפגעים המאושפזים במקום, בהם ילדים שנפגעו בנתיב העשרה. שרת החוץ של צרפת, חברה קבועה במועצת הביטחון של האו"ם, התחייבה לסייע בהשבת החטופים

שר החוץ אלי כהן: ״מדינת ישראל במלחמה מול ארגון טרור רצחני. התמונות המזוויעות שכל העולם ראה אומרות הכל, חמאס הוא דעאש ואף גרוע ממנו. על העולם להבין עם מי אנחנו מתמודדים ואת רמת השנאה וחוסר האנושיות של ארגון הטרור הזה.

צילום: רונן חורש, משרד החוץ

אני מודה לשרת החוץ של צרפת, חברה קבועה במועצת הביטחון, קתרין קולונה, על הגעתה לביקור תמיכה וסולידריות בישראל. ביקורים אלה חשובים לנו ומבהירים לעולם כולו שמדינת ישראל לא יכולה לאפשר לארגון הטרור חמאס להמשיך ולאיים על אזרחי ישראל״.

שר החוץ אלי כהן אירח היום באשקלון את שרת החוץ של צרפת, קתרין קולונה, אשר הגיעה לישראל לביקור תמיכה וסולידריות.

במהלך הפגישות סיפרה סבין תעסה, שאיבדה את בעלה ובנה במתקפת הטרור. סבין בעלת אזרחות צרפתית, שיתפה את השרים בטרגדיה. בנוסף שוחחו השרים עם בני משפחות שם ומאיר על בני משפחותיהם, שנחטפו לרצועת עזה על ידי מחבלי החמאס.

שרי החוץ קיבלו סקירה ממנהל המרכז הרפואי ברזילי הפרופ' חזי לוי על הפעילות במקום וקיבלו עדכונים על מצב הלחימה מנציג דובר צה"ל. שני השרים סקרו את הנזק שנגרם למרכז הרפואי ברזילי שנפגע מתקיפות חמאס.

צילום: רונן חורש, משרד החוץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן