כאוס בבית הספר 'צביה' – הוחלט להדיח את המנהל I ההורים יוצאים למאבק

מוסד החינוך 'ישיבה תיכונית צביה' באשקלון ממשיך לספק כותרות, הפעם עם החלטת העירייה להדיח מנהל בבית הספר.

בית הספר עבר מספר שינויים ולמרות שאהבו את ההנהלה הקודמת, ההורים שמחו מאוד שהגיע הרב משה וייצמן שלקח לידיו המושכות ומנהל את בית הספר ביד רמה ובצורה מקצועית.

למרות אהדת ההורים, בעיריית אשקלון החליטו להדיח את המנהל, וזאת בעקבות החלטה למנות במקום מנהל אחר.

לפני שנים ספורות הקימו במתחם מקיף ב' בית ספר בשם 'סנהדרין' תחת הרב קובי כהן, מה שסיפק מענה להורים שביקשו לימודים באוירה תורנית יותר.

במקביל, 'צביה' הקימו מסלול 'נועם' על מנת שיתחרה במקבילה 'סנהדרין', והורים החליטו לשלוח את ילדיהם לכיתות החדשות.

בעקבות הרישום הרב לסנהדרין החליטו בבית הספר שלא ניתן להמשיך תחת בית הספר 'מקיף ב' ' עם סמל המוסד של המקיף, ועם ההחלטה הגיעו חברי הנהלת המוסד לעיריית אשקלון וביקשו מבנה אחר וסמל מוסד על מנת להקים בית ספר משלהם.

בעירייה הודיעו להנהלת 'סנהדרין' כי בכוונתם לאחד את בית הספר עם 'ישיבה תיכונית צביה', דבר שבירכו עליו ב'צביה' ואף הציעו שהרב קובי כהן ינהל את המסלולים התורניים.

בסנהדרין סירבו להחלטה, וביקשו את לנהל בעצמם את המוסד כולו, והעירייה החליטה להדיח את הרב משה וייצמן, מנהל בית הספר 'צביה' ואף הודיעו על כך להנהלת רשת צביה, תוך איום, כי במידה וההחלטה לא תתקבל, רשת 'צביה' תצא מאשקלון.

ההורים והתלמידים בצביה החליטו שהם לא שותקים ויוצאים למאבק מול העירייה במטרה להשאיר את המנהל הנוכחי המכהן גם כראש הישיבה, הרב וייצמן גם בשנה הבאה למרות שהעירייה החליטה כאמור להדיח אותו מהתפקיד.

חברי מועצת התלמידים מתכוונים להשבית את הלימודים ביום ראשון הקרוב ולהגיע ולהפגין מול בניין עיריית אשקלון שמסרבת לשתף פעולה עם ההורים.

אבי רווח, חבר ועד ההורים הבית ספרי הוסיף: " וועד הורי צביה, בהחלטה משותפת, מצטרפים למאבק יחד עם תלמידי הישיבה, מתוך הכרה בדרישותיהם המוצדקות לחלוטין.

בשיח ארוך מול מינהל חינוך, ניתנה להם ההזדמנות לבחון את הסוגיות העומדות על הפרק, ולפעול לביסוסה וחיזוקה של הישיבה, יחד עם כלל הסגל לרבות העומדים בראשה.

לצערי, כיבדנו את הזמן שנדרשנו להמתין, אך טרם נענו לבקשתנו, ומשכך לא נותרת לנו הברירה, אלא לפעול בכל האמצעים והכלים העומדים לרשותנו, על מנת לאפשר לישיבה להמשיך ולהצליח.

אנו פונים שוב להנהגת העיר ולבכירי מינהל החינוך, לעצור את המהלכים הנרקמים, ולאפשר לישיבה לפרוח ולהמשיך להגיע להישגים מצוינים כמובילים בעיר, כאשר ראש הישיבה הרב משה ויצמן עומד בראשה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן