בני שלמה איננו אבל היריב חוסל הערב בעיר אשקלון – החשוד: חברו לארגון

זירת הרצח הערב בעיר אשקלון, צילום: דוברות משטרת ישראל

המנוח בני שלמה, ראש ארגון הפשיעה שחוסל לפני כעשרה חודשים בתחנת הדלק בצומת אזור היה אחד מהאנשים שנעצרו בעבר בחשד למספר ניסיונות חיסול של הצעיר בן ה 30 שחוסל הערב באשקלון.

פינוי גופה – אילוסטרציה, צילום ארכיון: דוברות זק"א

עדי ראיה סיפרו למשטרה שמדובר היה בחיסול מטווח קצר עם וידוא הריגה וירי לבטן ולראש בסמיכות לאחד מבתי הקפה המוכרים יותר בשכונת מגדל בעיר אשקלון.

נציין שלא ברור עדיין מי אחראי על החיסול אך במשטרה מעריכים שגורם בארגון דומרני, בו הוא היה חבר עד לא מזמן החליט שכנראה הוא ערק לארגון אחר והפך ליריב.

עוד נודע כי המקום מרושת במצלמות אבטחה מבתי העסק הסמוכים ומבית העסק בבעלותו של הצעיר שחוסל הערב אך הרוצחים שהיו רעולי פנים נמלטו מהמקום ובמשטרה פתחו בסריקות אחריו כשההערכה היא שמעצרו יבוצע בקרוב.

עדי ראייה בזירה עוד אמרו שנשמעו לפחות 5 יריות לעבר הקורבן וחלקם אף ציינו כי לא ברור אם הוא עדיין שייך לעולם הפשע באופן אקטיבי או שפרש ממנו לחלוטין ועבר לעסקים.

זירת הרצח הערב בעיר אשקלון, צילום: דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח הערב בעיר אשקלון, צילום: דוברות משטרת ישראל

מהמשטרה נמסר: " כוחות משטרה הוזעקו לפני זמן קצר לרחוב הרצל בעיר אשקלון, בעקבות דיווח על אירוע ירי ממנו נפצע אדם ככל הנראה באורח קשה, ומטופל במקום.

החשוד בירי נמלט, והשוטרים פתחו בחקירה וסריקות נרחבות".

בית קפה רוז'ה אשקלון, זירת החיסול
זירת החיסול, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ממגן דוד אדום נמסר: " בשעה 20:44 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על גבר שנפצע באירוע אלימות ברחוב הרצל באשקלון

. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר כבן 30.

חובש בכיר במד"א יניב טייר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא ללא דופק וללא נשימה עם פציעה חודרת בגופו.

ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו.""

בדקות האחרונות אותר טרקטורון שעולה באש סמוך לבית העלמין אשקלון ולפי גורמים ייתכן ומדובר בטרקטורון ששימש את המחסלים באירוע הערב.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן