גורם בחברה העירונית: מקווים שהמשטרה תחקור במהירות ומה קרה הבוקר במעון הסוכה?

גורם בחברה העירונית: מקווים שהמשטרה תחקור במהירות

את התלונות שהוגשו השבוע ובשבוע שעבר למשטרה על המעונות וגני הילדים לא ציפו בחברה העירונית לקבל.

למרות שהורים טענו הבוקר כי התריעו כבר זמן רב על דברים חשודים במעון הסוכה מסתבר שהטענות אם היו נותרו בחלל המעון ולא הועברו עברו הלאה.

לאחר שהגיעו לבוא למקום אמהות מסתכלת מטה המאבק של ההורים ושוחחו עם אמהות נוספות בפעוטון הוחלט לסגור את המקום לעת עתה

גורם בחברה העירונית אמר בשיחה עם המערכת כי ידוע לו שהשבוע פוטרו שלוש סייעות, שתיים מהן הלכו מכות לעיני ילדים בגן ילדים ואחת אחרת השתמשה בגן אחר באלימות מילולית כלפי אנשי הצוות.

אחת המטפלות ממעון הסוכה הושעתה מעבודתה לאחר הגשת התלוהה במשטרה, מטפלות אחרות שלכאורה הוקלטו גם עשויות להכלל בחקירת המשטרה.

הגורם בחברה העירונית אמר: " יש לנו אפס סבלנות לגילויי אלימות בכלל וכלפי ילדים בפרט, אלימות מילולית וכל שכן אלימות פיזית באם היתה וכולי תקווה שלא היתה".

עוד הוסיף הגורם: " מקווה מאוד שהמשטרה תחקור את התלונות במהירות ויגיעו לחקר האמת בהקדם למען הילדים, ההורים ושאר אנשי הצוות במקום שלא קשורים למעשים כלשהם.

לאחר דין ודברים עם מנהלות סיירת האימהות של מטה המאבק מנהלת המעונות של החברה העירונית אמרה לסגור את כלל הכיתות במתחם המעון לאחר שההורים הגיעו וזה אחרי שהשבוע כבר פיטרה 3 סייעות".

ממטה המאבק של סיירת האימהות באשקלון נמסר: " לאור ההקלטות שהגיעו לידנו, לאחר ליווי ההורים לתחנת המשטרה אמש, ולאחר תלונות נוספות של הורים שהוגשו כולל תלונה שנפתחה לפני שבועיים (ללא ידיעת ההורים ועדכונם), הגענו הבוקר למעון ללוות את הורי הילדים בדרישה לסגירתו עד לבירור מלא של המקרים המזעזעים, כולל מיצוי הדין ביחס לכל הגורמים המעורבים הן בפן החוקי והן בפן המשמעתי!

מנכל״ית החברה העירונית סירבה לסגירת המעון, ולאחר מאבק עיקש שלנו לצד הורי הגן, הבאנו יחד לסגירת המעון!

לא ניתן לטייח אף מקרה, נפעל להצלת הילדים, ולא נאפשר לאף אחת שלא ראויה לעבוד עם ילדנו!!
נפעל תמיד כשמוגנות הילדים לנגד עינינו!"


משמאל ציפי חבושניאנסקי
מימין שני כהן
ממנהלות סיירת המטה באשקלון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן