השר בני גנץ בביקור בדרום: "מוכנים לשלב הבא בלחימה"

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ ביקר היום בדרום.

השר גנץ קיבל סקירת מבצעית בפיקוד הדרום ממפקד הפיקוד, אלוף ירון פינקלמן, ובהמשך ביקר יחד עם ח״כ אלון שוסטר במועצה האזורית חוף אשקלון שם קיים דיון עם ראשי רשויות מהדרום. בדיון השתתפו ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו, ראש המועצה האזורית אשכול גדי ירקוני וממלא מקום ראש המועצה האזורית שער הנגב יוסי קרן.

בסיום אמר השר גנץ: ״קיימתי היום פגישה במנהלת תקומה, סקירה מבצעית בפיקוד הדרום וכעת סיימתי פגישה עם ראשי המועצות של הנגב המערבי. בהיבט המבצעי – במחיר כבד מנשוא של טובי בנינו, ההישגים בשדה הקרב הולכים ונצברים.

הקמנו בתוך השטח תשתיות צבאיות שתומכות את הלחימה; חיסלנו אלפי מחבלים; השמדנו ואנחנו ממשיכים להשמיד חלקים נרחבים בתת הקרקע; ופגענו קשות ביכולת הפיקוד והשליטה של חמאס וביכולת השיגור שלו ולזה מגיעה תודה ענקית לכוחות צה״ל וכוחות הביטחון שתומכים אותם.

אנחנו מוכנים לשלב הבא בלחימה שיהיה מתמשך, עוצמתי ועמוק משחמאס מתאר לעצמו. בכל מקום שבו אנשי חמאס וארגוני הטרור ירימו את ראשם – אנחנו נוריד אותו. מי שלא ייכנעו, ייקברו בסופו של דבר – בקרקע או עמוק מתחתיה, במוקדם או במאוחר.

תומר גלאם ובני גנץ, צילום ארכיון: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

ככל שהשליטה בשטח וההצלחות המבצעיות מתקדמות, אנחנו מתקרבים גם ליום שבו נוכל לאפשר חזרה לחלק מהיישובים. דנתי על כך עם ראשי הרשויות ומנהלת תקומה, וכולנו נערכים לכך. אפעל כדי שהנושא יובא לדיון בקבינט המלחמה בזמן הקרוב.

כשיתאפשר ויחל תהליך החזרה שמוביל משרד הביטחון, הוא יבוצע בתיאום מלא עם ראשי הרשויות, כך שכל יישוב, קהילה וכל פרט מקבלים את הפתרונות המותאמים לצרכיהם, עם תמיכה מאסיבית של המדינה.

אני מבקש להעביר מכאן מסר לתושבים שנמצאים כבר חודשים ברחבי הארץ – אתם גיבורים אמיתיים. החוסן שלכם והעוצמה שלכם הם הדלק של לוחמינו, השבת החטופים והשיבה שלכם הביתה יהוו את תמונת הניצחון של מדינת ישראל.״

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן