לראשונה מה-7/10: מתנדבים פעלו באנדרטת חץ שחור לאיסוף מידע על נעדרים

לראשונה מאז ה-7/10: מתנדבי יחידה 360 פעלו באנדרטת "חץ שחור" ובאזור גדר הגבול לאיסוף ממצאים שעשויים להביא מידע על הנעדרים.

לבקשת צה"ל, נשלח הבוקר צוות משימה מיוחד של מתנדבי יחידה 360 ממרחב לכיש, לטובת סריקה וזיכוי של אזור אנדרטת החץ השחור בסמוך לכביש 232, ובהאזורים הסמוכים לגדר הגבול. לצוות התלוו כוחות צה"ל שאבטחו את עבודת המתנדבים בכל משך עבודתם באזור.

צילום: יחידה 360

זו הפעם הראשונה מאז השבעה באוקטובר שצוות מתנדבים נכנס למקום. האזור היה סגור הרמטית עד לפני מס' ימים בשל איומים של ירי נ"ט מכיוון בית חאנון. כיום, לאחר שהאזור בשליטה מלאה של צה"ל, התבקשו המתנדבים לסרוק את הגזרה, על מנת לאתר ממצאים נוספים שלא טופלו לאחר פינוי גופות הנרצחים באזור, ועשויים להביא מידע על הנעדרים.

לצורך סריקת האזור ואיתור הממצאים, עברו המתנדבים יחד עם כוחות הצבא את גדר הגבול לעבר עזה, ובהכוונת הכוחות פעלו באזורים שקיים חשש להימצאות ממצאים הטעונים קבורה שנשארו במקום מאז הטבח. במהלך הסריקות זוהה רחפן אויב שהתקרב לאזור ונוטרל ע"י הכוחות.

לדברי מפקד הצוות המיוחד יענקי ויינברג: "מתנדבי יחידה 360 פעלו מבוקר שמחת תורה בכל הגזרות למען השמירה על כבוד המת. היום לראשונה הגענו לאנדרטת 'חץ שחור' במטרה לאתר ממצאים נוספים. לא ננוח ולא נשקוט ונגיע לכל מקום שיידרש עד נביא את כולם לקבר ישראל".

צילום: יחידה 360

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן