הזוי: רצתה לרשום את בנה לבית ספר ובתגובה ניסו לשכנע אותה שהיא גרה בכתובת אחרת

אישה מאשקלון ביקשה לרשום את בנה לבית הספר מדעים בעיר, אולם לא יכלה לעשות זאת מכיוון שברישום נפתחו לה 2 אפשרויות בלבד, בתי הספר נוף ים א' וב'.

 

לטענתה ניסתה לבקש מהעירייה שיפתחו לה את האפשרות לשינוי בחירה כי רצתה להרשם להגרלות לבית הספר מדעים אולם בעירייה לא אפשרו לה.

 

עוד היא מספרת " אני גרה בכלל ברחוב קדש, בסמוך לכביש רבין. אין שום סיכוי גם לא במפה של העירייה שאנחנו נחשבים באשכול של נוף ים. גם בכניסה למשרדי החינוך בעירייה מופיעה מפה של חלוקה לאשכולות וגם שם זה לא מופיע.

 

אחת הפקידות ניסתה לשכנע אותי שאני גרה בכתובת אחרת או שביצעתי שינוי כתובת לאחרונה ושגרתי בסמיכות לנוף ים, אבל זה מעולם לא קרה.

ניסיתי להסביר בכל צורה שהיא שזה לא הגיוני אבל זה לא עזר. הכתובת הקודמת שלי בה אני לא גרה כבר שנים היא בכלל בנווה אילן ברחוב לכיש מספר 3, גם זה לא קרוב ולא סמוך לנוף ים בשום צורה שהיא.

 

ביקשנו פגישה עם גורם בכיר באגף ואמרו לנו שגורמים בכירים לא עושים קבלת קהל. סליחה??? אני עובדת אצלם או שזה הפוך? הם כאן בשביל לתת שירות לתושבים לא ההפך.

 

מה צריך לקרות בשביל שנזכה ליחס הוגן בעיר? אני לא מבינה. בגלל הסיפור ההזוי של הכתובות לא זכינו להיכנס להגרלה ואני לא מתכוונת לוותר על החינוך של הילד שלי.

שבוע לפתיחת שנת הלימודים העירייה בסוף רשמה אותנו על דעת עצמה לבית הספר פסגות, אבל מבחינתי אין כרגע מסגרת לילד שעולה לכיתה א'. ממתי העירייה רושמת ילדים על דעת עצמה? "

שלום כיתה א'. צילום: ח.בן דוד

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה לדברים: "משפחת לובטון לא ביצעה רישום לכיתה א' כלל וכלל בתקופת הרישום וגם לא הגיעה לשנות את כתובתה ולכן גם לא השתתפה בהגרלות לבתי הספר.

 

משהגיעה למחלקת רישום שובצה לבית ספר פסגות על פי כתובתה. אין אפשרות להכניס להגרלות למדעים ולערעורים מי שלא ביצע רישום לשם מלכתחילה."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן