אלי אסייג – הקצין הבכיר מאשקלון שחקר בין היתר גם את רה"מ נתניהו פורש מהמשטרה לאחר 35 שנים בשירות המדינה. סרה"ע אשקלון ובכיר במשטרה לשעבר אפי מור: " מדובר באדם ערכי וישר חבל מאוד שהוא עוזב "

תנ"צ אלי אסייג, קצין המשטרה הבכיר מאגף החקירות המיוחדות במשטרה פורש היום לאחר 35 שנים בשירות מדינת ישראל.

אסייג, נחשב לקצין מבריק בכל הקשור למאבק בפשיעה ובעברו פיקד על מספר יחידות משטרתיות ולא אחת הצליח במשימות שונות.

לאחרונה, עמד אסייג בראש צוות החקירות שחשף את פרשיית השחיתות באילת במסגרת תפקיד כמפקד היחידה הכלכלית בלה"ב 433, פרשה אגב שעוד תידון רבות בהקשרים שונים בהמשך וככל הנראה לא מסתיימת בעיר אילת בלבד.

תנ"צ אלי אסייג, צילום: דוברות משטרת ישראל

נזכיר שאסייג, שנחשב לקצין מוערך מאוד, פורש למרות שהיה צפוי לו קידום מובטח על סמך יכולותיו אך עם המשבר במשטרה שמתנהלת כבר תקופה ארוכה ללא מפכ"ל רשמי ושורת מינויים תקועה, אסייג החליט לעזוב את המקום בו נתן את מרבית שנותיו.

בנוסף, אסייג היה הקצין שחקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו בפרשה שסוקרה בהרחבה בכלי התקשורת השונים.

אפי מור: " הוא אחד הקצינים המקצוענים במשטרה ואני חשבתי שהוא יגיע גבוה הרבה יותר, יש לו חשיבה מאוד מקורית והוא אדם נוח מאוד עם האנשים ויודע להיות איתם בצורה שיעשו את מה שצריך לעשות. אחד הקצינים הטובים שיש לנו במשטרה ועובדה שהוא הגיע לתפקיד מפקד היחידה הכלכלית. עכשיו הם סיימו חקירה גדולה באילת עם כל מה שקשור שם. אדם ערכי וישר, אדם מאוד מיוחד ומקובל שיודע להפעיל אנשים ואוהבים אותו מאוד, אין הרבה קצינים כאלה חבל שהוא עוזב, חבל מאוד. אני מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך "

הלכה יומית לע״נ חיים לוגסי ז״ל בן רחל שתח״י ולע״נ פנחס מיכלאשוילי ז״ל

תושב אשקלון הצליח להעלים מס של למעלה ממיליון ש"ח – איך הוא עשה את זה?

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן