אין מה להילחץ! פרופ' חזי לוי בפגישה כעת במוקד הבריאות הלאומי – הוקמה מחלקת קורונה בברזילי והוקצו 30 מיטות: כל הפרטים>>>>

ישיבה מיוחד כעת במוקד משרד הבריאות בקרית מלאכי : פרופ' חזי לוי מנכ"ל המרכז הרפואי ברזילי אשקלון – " הוקמה מחלקת קורונה בברזילי " 

ברגעים אלו הסתיימה במוקד הבריאות הלאומי של משרד הבריאות בקרית מלאכי ישיבת עבודה מיוחדת בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר משה כחלון, שר הבריאות יעקב ליצמן ומנכ"ל המרכז הרפואי ברזילי אשקלון פרופ' חזי לוי.

בפגישה סיפרו הנוכחים על ההיערכות של מדינת ישראל מול מגיפת הקורונה וההצלחה הרבה בהכנה המיידית במטרה לעשות הכל על מנת שיתאפשר לצמצם את התפשטות הנגיף בישראל.

רה"מ נתניהו אמר: " אנחנו בתוך משבר קורונה עולמי אבל אין מדינה שנערכה טוב יותר מאיתנו.

אנחנו מבקשים להבהיר שאפשר ללכת להצביע בלי לחשוש. וודאי יהיו פרובוקציות, אין שום בסיס לחששות.

צאו להצביע. הדמוקרטיה וההצבעה זו זכות וחובה דמוקרטית. הנגיף נשלט. "

האתר שהקימו במשרד הבריאות לדיווח על חולי הקורונה. צילום מסך

שר האוצר משה כחלון התייחס למשבר הכלכלי העולמי העומד בפתח בעקבות הקורונה ואמר: " כינסנו את וועדת השרים לנזקים הכלכלים של קורונה.

עוד שעתיים נציגי אלעל ייפגשו עם הוועדה ואח"כ חברות נוספות עימם ידובר על הקשיים התזרימיים שגרמה הקורונה. במאקרו אין בעיה במיקרו יש בעיות המטופלות כעת. "

שר הבריאות יעקב ליצמן הזהיר מפני ניסיונות פגיעה בהליך הבחירות מחר ואמר: " לא נסבול פרובוקציות ופייק ניוז על קורונה בבחירות. אין צורך לבוא לקלפי עם מסכה. מי שחשודים הולכים לקלפיות ייעודיות. "

עוד במהלך הישיבה, מנכ"ל משרד הבריאות אמר ש" מאוד בטוח להצביע. ההודעות הרשמיות היחידות יהיו באתר משרד הבריאות."

עם סיום הישיבה, רה"מ נתניהו נכנס לעמדת  המוקדנית, ענה לשיחת טלפון מאזרחית, הרגיע אותה ואמר לה שהיא יכולה ללכת להצביע מחר בבחירות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו במוקד הבריאות הלאומי. צילום: אשקלנייעס

במהלך הישיבה סיפר פרופ' לוי כי במרכז הרפואי ברזילי אשקלון מוקמת מחלקה לחולי קורונה בה יהיו 30 מיטות והיא תשמש רק למקרה ויתגלו חולים, כמו כן, רה"מ נתניהו הוסיף שברחבי הארץ מוקמות מספר מחלקות ויוקצו לטובת הטיפול בנגיף אלף מיטות.

שר האוצר משה כחלון, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבריאות יעקב ליצמן. צילום: אשקלנייעס

נזכיר שעם צאת שבת קודש נודע כי הוחלט שהמרכז הרפואי ברזילי אשקלון, המרכז הרפואי שיבא בתל השומר והמרכז הרפואי רמב"מ בחיפה ישמשו כמקומות קולטים לחולי קורונה.

במרכז הרפואי ברזילי אשקלון ביקשו להדגיש שאין חולים בקורונה כעת באשקלון ובסה"כ בכל הארץ יש שבעה אנשים שאובחנו כחולי קורונה.

עוד ביקשו להדגיש שכעת הוחלט לפתוח מחלקות דומות במרכזים רפואיים שונים ברחבי הארץ ומדגישים שלא מאשפזים כעת חולי קורונה בברזילי אשקלון.

 

רוצים לדבר על זה? כנסו והגיבו::

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן