אחרי אומנויות וארלוזורוב – חשד למקרה קורונה בבית ספר נוסף באשקלון I כל הפרטים

עם פתיחת השבוע, הורים לתלמידים נוספים באשקלון יצטרכו ככל הנראה להיערך לשבועיים הקרובים עם סידורים מיוחדים לילדיהם.

לאחר שבשבוע שעבר כאן במערכת 'אשקלנייעס' חשפנו כי תלמידים בבתי הספר 'אומנויות' ו'ארלוזורוב' נשלחו לבידוד לאחר חשיפה לחולה קורונה מאומת, מסתבר שבית ספר נוסף בעיר נמצא על הכוונת של המגיפה.

מחלקת קורונה ברזילי, צילום: אודי דוד בן דוד

כזכור, ביום חמישי האחרון פרסמנו שתלמידים באחת הקפסולות בבית הספר אומנויות נשלחו לבידוד לאחר חשיפה לחולה קורונה מאומת.

למחרת התברר שגם תלמידים באחת הכיתות בבית הספר היסודי 'ארלוזורוב' נשלחו לבידוד לאחר חשיפה לחולה קורונה מאומת ועדיין לא ברור מדוע עיריית אשקלון לא מוציאה הודעות לציבור עם המידע.

אחד ההורים אמר השבוע: " מדובר במידע שהוא חיוני לציבור, הילדים הרי נפגשים בגני השעשועים ומשחקים אחר הצהריים בכל מיני מקומות עם חבריהם, הם רוצים רק כיף. חשוב מאוד ליידע את ההורים על כל כיתה או קפסולה שהולכת לבידוד ולא להשאיר את זה רק ברמת הכיתה."

עוד הוא הוסיף: " זכותם של ההורים לדעת מה קורה בבתי הספר ברחבי העיר, מדובר בבריאות של הילדים של כולנו ומעבר לזה, הילדים אחרי הלימודים מגיעים הביתה וחוץ מהמשחקים עם חבריהם ייתכן והם מעבירים דברים גם למבוגרים במשפחות שלהם. חוסר אחריות משווע. "

על מנת שלא להלחיץ את תושבי העיר החלטנו כאן במערכת 'אשקלון נייעס' שלא לפרסם לעת עתה את שם בית הספר הנוסף בו יש כעת חשד לחולה קורונה מאומת על מנת לאפשר לבית הספר ולעיריית אשקלון להוציא הנחיה מסודרת להורים ולעדכן אותם בזמן במידה והחשד יתברר כאמיתי.

תלמידי כיתה ג' מאתמול לא לבד – תלמידים נוספים מאשקלון לבידוד – הפעם כיתה א' בבית ספר יסודי

אלי אסייג – הקצין הבכיר מאשקלון שחקר בין היתר גם את רה"מ נתניהו פורש מהמשטרה לאחר 35 שנים בשירות המדינה. סרה"ע אשקלון ובכיר במשטרה לשעבר אפי מור: " מדובר באדם ערכי וישר חבל מאוד שהוא עוזב "

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן