למה חשוב שיהיה לכם שירות חילוץ כלי רכב מקצועי ברמה גבוהה

קרדיט תמונה FREEPIK

הרגע בו אנחנו נתקעים עם הרכב הוא לא הרגע הכי נעים, ובטח כאשר מדובר על שעות לא שגרתיות. לא אחת אנחנו שומעים על רכבים שזקוקים לחילוץ וללא ספק זה נשמע כסיטואציה שאף אחד מאתנו לא היה רוצה לעבור. חשוב אם כן לבדוק ולוודא אילו סיטואציות מצריכות מאתנו חילוץ ומה אפשר לעשות כדי שנקבל את השירות המקצועי הטוב ביותר. הנה כמה פרטים על רכבים הזקוקים לסיוע, ואיך הם מקבלים זאת כראוי וברמה שמשאירה את בעלי הרכבים רגועים ובטוחים.

מהו חילוץ כלי רכב ואיך התהליך מתבצע?

כאשר מדובר על חילוץ כלי רכב ההתייחסות היא אל רכבים בעלי נזק משמעותי כל כך שאי אפשר בכלל להתניע או להפעיל אותם והם זקוקים לחילוץ מיוחד באמצע הדרך. במצב כזה חשוב לקחת בחשבון שירותי גרר איכותיים ושירותי חילוץ המאפשרים את הגעת הרכב עד למקום מבטחים המביא לטיפול ברכב במידת הצורך, או להערכתו לסילוק אל מגרש לפירוק. השלבים בתהליך הם בעיקר:

הערכת נזק

הגעת החילוץ אל הרכב מאפשרת את הערכת הנזק שנגרם לו ותוך כך גם את הדרך בה הרכב יועבר אל המקום בו יטפלו בו כראוי. גם הערכה של חברת ביטוח נדרשת כאן על מנת שאפשר יהיה לטפל בתהליך בצורה מבוקרת ותקבלו את כל מה שאתם צריכים כבעלי הרכב. אם מדובר לאחר תאונה, אדם מקצועי מטעם חברת הביטוח מעריך את היקף הנזק כדי לקבוע אם התיקונים כדאיים מבחינה כלכלית או שמא יש צורך להעביר את הרכב אל פירוק.

תיקון הרכב

אם יש צורך בתיקון הרכב והוא אכן נחשב בתור כשיר להמשך פעילות על הכביש הרכב יעבור בדיקות רלוונטיות ואם יש צורך בהחייאתו באמצעות כלי רכב אחרים תוכלו לעשות זאת באמצעות חברת הביטוח או אפילו באמצעות אנשי המקצוע במגרשים לפירוק המחזיקים גם בשירות של גרר 24 שעות אם גם השתמשתם בשירות שלהם.

חילוץ כלי רכב – האם לשמור את הרכב או להעביר לפירוק?

ככל שמדובר על חילוץ כלי רכב חשוב לשים לב למורכבות הנושא לאחר שמחליטים להשאיר את הרכב. רכב שהיה תקול ועבר טיפול משמעותי הוא רכב שהערך שלו ירד וכאשר אתם עושים את ההחלטה האם להשאיר את הרכב או לא להשאיר אותו כדאי לשים לב גם לערך. אם אתם רואים שהעלות של תיקון הערך פשוט לא משתלמת לכם לא בטוח שכדאי לכם. חילוץ לא אומר שהרכב תקין לנסיעה לאחר הטיפול, אלא פשוט שהחברה מסייעת לכם להיחלץ מסיטואציה לא פשוטה באותו הרגע.

איך מוצאים את אנשי המקצוע הנכונים לסייע לנו?

השיקול האם להזמין גרר או חילוץ בזמן אמת הוא בכלל לא נתון להתלבטות. בזמן אמת אתם זקוקים לאנשי המקצוע הטובים ביותר שילוו אתכם גם מבחינת הזמינות של המענה, הזריזות בשליחת סיוע וטיפול מהיר בבירוקרטיה. ממש כמו שאנחנו מעוניינים שיהיו לנו רופאים טובים שנמצאים לצידנו תמיד, כך גם אנשי המקצוע הטובים ביותר בעולם הרכב חשוב שיהיו לצידנו. חברת שי עסקי רכב היא מהחברות המובילות בישראל בתחום הרכב ותלווה אתכם ברמה האישית מתחילת התהליך ועד לסופו. הכנסו כבר עכשיו, כי חשוב שתהיו בידיים הטובות ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן