אשקלונים ? קבלו את המדריך הקצר לרכישת מטען מהיר לאופניים

קרדיט לתמונות PIXABAY

הרכיבה על האופניים החשמליים הפכה זה מכבר לחלק אינטגרלי מהחיים בעיר הגדולה. מומחים סבורים כי כבר בעתיד הנראה לעין תתחזק המגמה של החלפת המכוניות הגדולות והמסרבלות באופניים החשמליים. זאת בעיקר באזורי מגורים צפופים, אבל גם במקומות אחרים – ערי נופש, אזורי תעשייה וכיוצא באלה. עם זאת, על מנת לאפשר לאופניים החשמליים לעבוד לאורך זמן בצורה סדירה, חשוב מאד שלרוכב יהיה גם מטען מהיר איכותי . מתי ולמה הפך המטען המהיר למרכיב בעל חשיבות מכרעת באופניים? איך לבחור את המטען המהיר המושלם עבור האופניים שלך? בשורות להלן נביא מדריך קצר אבל שימושי לבחירת מטען.

מתי ולמה הפך המטען המהיר למרכיב משמעותי באופניים חשמליות

בתחילת הדרך, האופניים החשמליים היו סוג של גימיק. בשנים הראשונות אחרי שהן נכנסו לשוק, הן עדיין נחשבו סוג של משחק, או לכל היותר אמצעי תחבורה למרחקים קצרים מאד – לסופר מרקט, או לגינה הציבורית. עם הזמן עלה מאד טווח הרכיבה. מצד שני, מחירי האופניים החשמליים ירדו בהתמדה. כיום מדובר בכמה אלפי שקלים, שמעניקים לבעל האופניים את כל היתרונות בדומה למי שרוכב על אופנוע. שליחים, כמו גם בעלי מקצוע אחרים, משתמשים כיום באופניים ככלי עבודה. לכל אלה נדרשות לעיתים כמה טעינות בשבוע, ולעיתים אפילו בכל יום. במצב החדש שנוצר, מטען מהיר הוא בהחלט מרכיב בעל חשיבות. מצד אחד הוא צריך להיות זמין תמיד, כך שרבים רוכשים כמה מטענים וממקמים אותם במקומות שונים. מצד שני הטעינה חייבת להיות מהירה, מה שיאפשר להשמיש את האופניים לרכיבה בתוך זמן קצר.

אז איך בוחרים מטען מהיר לאופניים החשמליות

על מנת לבחור מטען מהיר שיהיה מותאם בצורה אופטימלית לאופניים החשמליים, יש להתחשב בשלושה גורמים עיקריים: התאמה של המטען לסוללה, הבטיחות של המטען המהיר וכמובן – המחיר.

  • התאמת המטען לסוללה: ההתאמה של המטען מתייחסת למתח של הסוללה. ככל שהמטען מתאים, הוא ישמור על התקינות של הסוללה. הטענה במטען חזק מדיי עלולה לגרום נזק לסוללה, שעלול להיות בלתי הפיך וידרוש החלפה שלה. מטען חלש מדיי עלול להאריך מאד את זמני הטעינה, דבר שהוא בהחלט לא רצוי.
  • אבטחה: מעבר להתאמה של המטען, חשוב מאד שיהיה בו מנגנון אבטחה שימנע עומס יתר על הסוללה. עומס יתר עלול להזיק לסוללה, ובמקרים חריגים עלול גם לגרום לשריפה. למרבה הצער, פרצו בשנים האחרונות הרבה שריפות שהתחילו במטען לא מתאים.
  • מחיר: אחרי שנבחר מטען מהיר מתאים, חשוב לערוך סקר מחירים מהיר. שוק המטענים הוא שוק בצמיחה, וניתן למצוא בו מבחר גדול של מטענים איכותיים במחירים משתנים. יחד עם זאת, האמצעים הטכנולוגיים מאפשרים היום לערוך סקר מחירים במהירות וביעילות.

מטען מהיר הוא בהחלט מרכיב חשוב באופניים החשמליים. בחירה נכונה שלו עשויה להאריך את חיי הסוללה ושלפר את התפקוד של האופניים לאורך זמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן