חידושים באולמות אירועים ששווה להכיר

חידושים באולמות אירועים ששווה להכיר

אירוע מהווה את ההזדמנות לחגוג ובגדול, להפתיע ולרגש את עצמכם ואת המוזמנים ולהציג חוויית אירוח שטרם נראתה, ותבדל את האירוע שלכם משל אחרים. היופי הוא שהיום, יותר מתמיד, אפשר לחגוג בדרך אחרת, ביצירתיות, בעוצמה, ובהתאמה אישית.
אולמות וגני האירועים מבצעים מתיחות פנים, משדרגים את הפעילות, מרעננים בנראות, חושבים כמו מסעדת גורמה בניצוחו של שף שפוגשת ריזורט אקזוטי והתוצאה היא שלל אופציות לבחור מתוכן את המקום בו תוכלו לערוך חגיגה חלומית.
אם אתם תרים אחר הבשורות החמות בזירת האירועים, הכתבה שלפניכם תסייע לכם להכיר את החידושים האחרונים בתחום ולבדוק מי מהם תרצו לשלב באירוע שלכם:

השף שעומד מאחורי הסעודה
היום חוגגים יודעים שהם באים לאכול טוב באירועים ומצפים למטעמים משובחים המבוססים על חומרי גלם עונתיים ומוגשים בקומפוזיציה מעניינת ובאסתטיקה מדויקת, פוטוגנית לרשתות החברתיות ואין סיבה שתתפשרו על פחות מזה.
חפשו אולם בין אולמות ברחובות בו עומד לרשותכם שף מוערך, שיוכל להפיק מנות גורמה וגם בקונספט מעניין, שלא רק יאכלו בפה אלא גם ילכדו בעיניים.
למשל, תמה של שוק אוכל המתכתב עם יריד אוכל ברחבי העולם ומציע אווירה קוסמופוליטית תוססת ושוקקת חיים ומבחר מטעמים המזוהים עם מטבחים חובקי עולם. האורחים יוכלו לבחור מנות מיבשות וארצות שונות ולטעום מכל הבא ליד כאשר גם המעדנים נרקחים לנגד עיניהם.

בר וקפה פתוחים לשירותכם
אירוע עכשווי לא שלם בלי שתייה קלה, חריפה וחמה ואם כבר בחרתם גן אירועים המשתרע על פני שטח גדול, הרי שתוכלו ליהנות גם משירותים מיוחדים שעומדים לרשות המוזמנים בכל שעות האירוע.
לדוגמא: בר טרנדי מסוגנן שמציע שידוכים מעניינים וקוקטיילים אקזוטיים ובית קפה שמציע תערובות קפה סופר איכותיות שנבחרו בקפידה ואין ספק שאם בעבר היה סדר מוגדר ולוח זמנים מובנה, הרי שהיום הגישה היא של פרי סטייל. כל אורח בוחר ומחליט לפי מה שמתחשק לו מתי לשתות ומה מתוך ההיצע המסחרר ונהנה גם מסיבוב מעניין בין בר לבית קפה, פינות חמד לאתנחתא ולאינטראקציה.

חופה באור הזרקורים
החופה אף היא תופסת מקום של בולטות באירועי חתונה והיא אחד האזורים שזוכים להתייחסות עיצובית מקורית כך שאם בכוונתכם להינשא באולם, זה ככל הנראה יהיה המקום הראשון שתבדקו. על אף שאפשר לבצע קאסטום מייד לחופה, אין ספק שהתשתית המקורית יכולה למנף את התוצאה. במקומות שונים משקיעים בסביבתה בדרכים ייחודיות על רקע הנוף או ביצירת תפאורה מחמיאה כולל חופות שמרחפות מעל בריכת מים. עיצוב משגע שתורם להתרגשות ולאופוריה במעמד הייחודי.

כניסה מרשימה – אפקט ראשוני שעושה הבדל
חידוש נוסף שאפשר לראות היום בזירת האירועים קשור לכניסה עצמה למתחם האירועים, כשכל מקום לוקח את הכניסה ועיצובה לכיוון אחר ומנסה להיות כמה שיותר מפתיע ומקורי. המעבר בין חוץ לפנים, ניתוק השגרה לסוג של יקום אחר מחייב שינוי עיצובי כמו מנהרה ירוקה עשירה ומטופחת ואפקט הוואו כאשר מתגלה המקום הקסום לנגד עיני האורחים בהחלט משפיע על המשך ההנאה ועל האטמוספירה במקום.

הקונספט שמקפיץ את החגיגה
יותר ויותר מקומות לאירועים מבינים שכדי למשוך בעלי שמחה וחוגגים הם צריכים להציע משהו אחר ולכן, אחד החידושים הבולטים הוא קונספט כאשר המקום עצמו סובב סביב נושא מסוים. עיצוב ששואב השראה מכפרי נופש חובקי עולם, עמדות קונספטואליות שכל עמדה מציעה אוכל אחר או אזור המוגדר להנאה אחרת – תמה שבאה לידי ביטוי הן בעיצוב והן באווירה ובהתנהלות של המקום לכל אורך החגיגה. אתם מחפשים שהאירוע שלכם יהיה בארץ, אבל שהתחושה תהיה של חו"ל!

צילום: Photo by Jay Wennington on Unsplash

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן