המדריך לכתיבת כתיבה שיווקית

את התוכן שנכתב באתרי האינטרנט השונים, לא רק הקורא האנושי קורא, אלא גם מנועי החיפוש. אי לכך, תוכן זה צריך להיות כתוב בצורה נכונה, מעבר לרמה הלשונית, ברמה שיווקית נכונה, על מנת שאתר האינטרנט שלכם לא "יבלע" באינטרנט, ויופיע בין ראשוני התוצאות שעולים מחיפוש במנוע החיפוש. לצורת כתיבה זו, למי שלא יודע, קוראים – כתיבה שיווקית. אז איך כותבים שיווקית, למה צריך לשים לב, מה נכון ומה פחות? בנוסף, למה כדאי לכם לבחור דווקא בצוות הכותבים של tabello לכתיבת התוכן? כל זאת ועוד במדריך לכתיבת כתיבה שיווקית שלפניכם.

דבר ראשון: עיקרון

ראשית כל, נפתח ונאמר שלכתיבה שיווקית ישנם אינספור דרכים, שיטות וטכניקות על מנת שזו תצליח, ובמדריך הקרוב אנו נפרט על אחת הדרכים הקיימות והבסיסיות ביותר.

אם כן, הדבר הראשון שעליכם להבין ולדעת לקראת כתיבה שיווקית, הוא מהו העיקרון עליו אתם עתידים לכתוב. בהתאם לעיקרון זה, חשוב למצוא מילת מפתח שתלווה אתכם, שהיא זו ש"תקפיץ" את המאמר שלכם בעת חיפושה במנוע החיפוש. בנוסף לכך כמובן, תוכלו למצוא מילות מפתח הקשורות לעקרון ולנושא עליו אתם כותבים, כך שגם בחיפוש של אלו, המאמר שלכם יעלה בין התוצאות הראשונות.

שימו לב, כי לא מומלץ לחזור על מילות המפתח יתר על המידה במהלך הכתיבה, וכי בהתאם לכמות המילים פזרו את מילת המפתח באופן הגיוני. אחרת, המטרה השיווקית שלכם עלולה לרדת לטמיון.

דבר שני: מבנה

הדבר השני, רגע לפני שניגשים לכתיבה עצמה, הוא המבנה. מומלץ לשמור על מבנה אסתטי וראוי לכתיבה כגון שימוש בכותרת ראשית, כותרות משנה, רשימות וכדומה. באשר לכותרות למיניהן, מומלץ גם כן להחליט מהן עוד לפני הכתיבה עצמה, וזאת על מנת להציב "יעדי ביניים" לכתיבה, על מנת שלא להתפזר ולכתוב על דברים שנוטים מהעיקר, ואינם ממוקדים בהתאם למילות המפתח ולעיקרון של המאמר.

דבר שליש ואחרון: תוכן

לבסוף ,אחרי שהבנו כיצד לבנות ולתכנן באופן איכותי ונכון את המאמר השיווקי שלנו, עלינו לגשת לדבר החשוב מכל – התוכן. את התוכן עצמו מומלץ לכתוב באופן עצמאי ולא להעתיק או לשכתב מקורות קיימים. אם אינכם בקיאים בנושא, עומדות בפניכם שתי אפשרויות:

  • למידה וחקירה – למדו וחקרו אודות עקרון המאמר, הכירו אותו בצורה הטובה ביותר על מנת שתוכלו לכתוב בצורה נכונה, מקצועית ומהימנה.
  • לנסות נושא אחר – אם אתם לא מכירים את הנושא טוב דיו, ואינכם מצליחים ללמוד אותו, מומלץ פשוט לא לכתוב עליו. כתיבה שאינה נכונה מבחינת התוכן, עלולה להוות עבורכם אתגר לא קטן, מעבר לשגיאות התוכן שקריטיות לא פחות.

מחפשים שיכתבו לכם את התוכן? Tabello זו הבחירה הנבונה

ככלל, קיימים שני חששות מרכזיים בתוכן שנכתב על ידי גורם אחר, שאינו בעל העסק:

  • החשש הראשון: התוכן נכתב שלא על ידי כותב מקצועי. בעולם התוכן, אנשים רבים מציגים עצמם כ"כותבים". בפועל, הם אינם שולטים ברזי הכתיבה, וכך יוצא שבעלי עסקים מקבלים תוכן לא איכותי, לא מקצועי, וגרוע מכל – מלא בשגיאות כתיב או שגיאות תחביריות.
  • החשש השני: כותב התוכן לא בקיא בנושא. כך, גם אם לכותב התוכן יכולות כתיבה מקצועיות, הרי שהתוכן שייכתב לא יהיה מקצועי.

צוות הכותבים של סוכנות התוכן tabello, מבוסס על כ-50 כותבי תוכן שנבחרו בקפידה. הכותבים הללו:

  • הם כותבים מנוסים בעלי יכולת כתיבה יוצאת מן הכלל. כך, ברור שהחשש הראשון לא מתקיים, ומדובר בתוכן איכותי, שמוביל עסקים ואתרים קדימה.
  • בעלי ידע מקצועי קודם (כמו רפואה, משפטים וכן הלאה). באופן זה, החשש השני לא מתקיים, מכיוון שכל כותב מקבל את הנושאים אותם הוא מכיר ובקיא מראש.

מחפשים תוכן? אל תחפשו יותר מדי – tabello ישמחו לספק לכם תוכן מהיר, מקצועי ואיכותי!

 

 

בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן