ההתעללויות בגני הילדים: הגננת בגן דיסני הודתה במסגרת עסקת טיעון והורשעה

הבוקר בבית המשפט המחוזי בבאר שבע הורשעה הגננת הגננת אמיליה אוסטרובסקי מגן "דיסני" באשקלון, בריבוי עבירות של התעללות בקטין או חסר ישע ותקיפה.

בתביעה כבר היו מוכנים עם עסקת הטיעון שנחתמה עם אוסטרובסקי שבינתיים הודתה כי במשך תקופה, בהיותה אחראית על פעוטות בגילאיי שנה וחצי-שנתיים בגן, התעללה בהם פיזית ונפשית ותקפה אותם שלא כדין.

מכתב האישום עולה כי היא נהגה באלימות שיטתית ובאכזריות כלפי פעוטות, שהיו תלויים בה לחלוטין במשך השעות הארוכות בהן היו בגן, תוך פגיעה קשה באמון שנתנו הורי הפעוטות בנאשמת, זאת למרות הכחשותיה בימים הסמוכים לחשיפת ההתעללות.

מכתב האישום עולה כי בעת שהפעוטות זזו או קמו מהמזרנים כאשר שכבו לישון, דחפה הנאשמת את הפעוטות, משכה אותם בכוח, הרימה בידיה באוויר ואז הטיחה בכוח אל המזרן מגובה ניכר.

בנוסף היא צעקה על הפעוטות, נזפה בהם, לכל התנהגות של אי ציות, קימה מהמקום ללא רשות בזמן פעילות, נגיעה בחפץ או משחק שלתפיסתה היוו הפרעה וסטייה מהכללים, הגיבה באגרסיביות, ובחלק מהמקרים הכתה אותם עד אשר פרצו בבכי.

צילום: אודי דוד בן דוד

לבקשת הפרקליטות, נאסר על הנאשמת לעבוד בגני ילדים או בפעוטונים, וזאת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה, וכעת מחכים הצדדים לשמיעת הטיעונים לעונש שיושת עליה לאחר ההרשעה שהתקבלה היום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

עורכי הדין ענבל חיים וערן צרויה מפרקליטות מחוז דרום אמרו היום: "הנאשמת הודתה ונטלה אחריות על מעשיה האלימים כלפי ילדים קטנים.

התנהגותה השיטתית והאכזרית של הנאשמת פגעה בגופם ובנפשם הרכה של הפעוטות שחוו אלימות מצד המבוגר האחראי שהיה אמור לטפל בהם ולדאוג לצרכיהם.

ההסדר נערך על דעתם ובהסכמתם של הורי הפעוטות והפרקליטות תעתור בשלב הטיעונים לעונש לענישה ההולמת את חומרת מעשיה של הנאשמת".

צפו בכתבה ששודרה בכאן חדשות:

להצטרפות לקבוצת העדכונים השקטה של עדכוני אשקלון ולדעת כל מה שקורה בעיר לחצו כאן

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן