המדריך השלם לחוף הדלמטי הצפוני לבילוי רומנטי

החוף מציעה נופים נהדרים של המפרץ וישנן הזדמנויות נהדרות למאכלי ים מקומיים או למסעדות עם מטבח בינלאומי

דברים שאסור לפספס בטיול שלך

ריכזנו רשימה של אטרקציות שאסור לפספס כל תייר שמבקר בצפון דלמטיה.

צפון דלמטיה היא אזור בקרואטיה שמושך אליו תיירים כבר שנים רבות. במאמר זה ריכזנו רשימה של האטרקציות הטובות ביותר בצפון דלמטיה שכל תייר לא צריך לפספס כשהוא שם.

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בצפון דלמטיה היא האי קרק. יש בו הכל, החל מחופים חוליים ועד אדריכלות מימי הביניים, וכרמים ועד יערות שופעים. אי זה מושלם לכל סוגי התיירים – משפחות עם ילדים, זוגות המחפשים חופשות שליו ומטיילים פעילים שאוהבים טיולים רגליים, רכיבה על אופניים או קיאקים.

פעילויות הרפתקאות שתוכלו ליהנות בחופים הצפון דלמטיים

החוף הצפוני של הדלמטי הוא יעד תיירותי פופולרי לפעילויות חוף. למי שהרפתקני יותר, יש ספורט ימי שתוכלו ליהנות ממנו.

האפשרויות של ספורט ימי כוללות גלישת רוח, צלילה, גלישת עפיפונים וגלישת חתירה.

גלישת רוח היא ספורט בו אתה משתמש במפרש שלך על קרש גלישת רוח כדי לתפוס את הרוח ולהניע את עצמך על פני המים. צלילה היא פעילות בה אדם חוקר מתחת למים על ידי לבישת מכשיר נשימה לאספקת חמצן ממכלים כשהוא שקוע מתחת למים. גלישת עפיפונים היא סוג של גלישת גלים המשתמשת בעפיפון כוח כדי למשוך את הרוכב לגלים או לאורך חופים על קרקע מישורית. ההנעה כרוכה בעמידה על גבי משכשוך ושימוש בו כרכב ימי,

סיכום מהיר של דברים אחרים שעליך לעשות בעת ביקור בחוף הצפוני של דלמאטי

בעת ביקור בחוף, יש הרבה דברים לעשות ולראות. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבקר בתיאטרון הלאומי של קרואטיה. התיאטרון הוא אחד החשובים בקרואטיה ומספק חוויה נהדרת לתיירים ולמקומיים כאחד. תוכלו גם לבקר בארמון דיוקלטיאנוס העתיק בספליט, שהפך למוזיאון עם חפצים שתחילתם מאות שנים.

אם אתה רוצה לצאת על המים, אתה יכול לצאת לשנורקלינג או לצלול ליד כמה מהאיים מול קו החוף. מקום אחד שאנשים נהנים לטייל בו הוא האי לופוד מכיוון שקל להגיע אליו ממרכז העיר ספליט, אך ישנם גם איים אחרים המספקים בריחה נהדרת מחיי העיר אם תרצו גם אתם. אתה יכול גם לחקור

מהו האקלים בצפון דלמטיה?

אם אתה נוסע לצפון דלמטיה, היכונו ליום שטוף שמש עם טמפרטורות שיכולות להגיע עד 20 מעלות. השמש זורחת כמעט בכל יום בשנה, אך עדיין מומלץ לארוז קרם הגנה וגוונים.

האקלים בצפון דלמטיה חם כל השנה. הטמפרטורות יכולות להגיע עד 20 מעלות, אך הקפידו לארוז קרם הגנה וגוונים לכל מקרה.

מה לעשות בצפון דלמטיה? 7 מקומות חובה למטייל ההרפתקני

צפון דלמטיה נמצאת על חוף הים האדריאטי, כלומר יש לה את החופים היפים ביותר בקרואטיה. יש בו גם אתרים היסטוריים מעניינים, עיירות חוף מעניינות והרבה פעילויות ספורט.

העיירה הידועה ביותר באזור היא זאדר – זהו יעד תיירותי עם הרבה מסעדות וברים למקומיים ולמבקרים כאחד. את העיר העתיקה של זאדר אפשר למצוא בראש גבעה קטנה – יש הרבה רחובות מרוצפים ומפותלים לחקור.

קו החוף הצפוני של דלמטיה מהמם עם שפע של חופים יפים כולל חוף Velika Paklenica המתגאה בצוקים תלולים המושלמים לצוק לקפיצה אל הים האדריאטי הצלול.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן