ממשיכים במאבק למען העיר אשקלון: ראש העיר נכח בוועדת הכספים של הכנסת | כל הפרטים

ועדת הכספים של הכנסת ראש העיר תומר גלאם בוועדת הכספים

היום אישרה ועדת הכספים של הכנסת את התיקון לתוספת השנייה בחוק עידוד השקעות הון שמגדיר את אזורי התעשייה בעיר אשקלון, הדרומי והצפוני, במעמד של אזורי פיתוח א'.

הבשורה משמעותית בעיקר לקידום תעשייה ותעסוקה מתקדמות בעיר ובהתאם אליה, מפעלים באשקלון המעוניינים לבצע השקעות הון יוכלו ליהנות ממענקים ייעודיים ולשפר את יכולתם להתמודד בתנאי תחרות בשווקים בין-לאומיים.

כמו כן, מפעלים וחברות יוכלו ליהנות ממס חברות מופחת, משיעורים נמוכים יותר של מס הכנסה ומניכוי פחת מואץ בשיעור של 200-250% מהרגיל על ציוד ו-400% על מבנים.

בנוסף, באמצעות ההכרזה על אזורי התעשייה בעיר כאזור פיתוח א' תוכל העירייה לפעול למשיכת משקיעים ישראליים ובינלאומיים, יזמים ובעלי עסקים בתעשייה להקים או להעתיק את פעילותם לעיר ובכך, להביא ליצירת מקומות תעסוקה חדשים ואיכותיים לתושבי אשקלון.

ראש העיר, תומר גלאם, שנכח בוועדה היום אמר: "אני ממשיך את המאבק למען העיר והתושבים. אתמול בוועדה המסדרת של הכנסת, היום בוועדת הכספים. הצלחנו להביא בשורה חסרת תקדים בתחום התעשייה והתעסוקה המתקדמת בעיר וזו רק ההתחלה.

אני רוצה להודות לראש הממשלה ולשרי האוצר והכלכלה על החלטת הממשלה שכללה גם את ההכרזה הזאת ומבטיח להמשיך ולפעול כדי לוודא שתושבי אשקלון, העסקים והתעשיינים בעיר מקבלים את כל ההטבות המגיעות להם".

ועדת הכספים של הכנסת
ראש העיר תומר גלאם בוועדת הכספים. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
מעצר החשודים ברצח שניר בוחבוט שלב אחרי שלב הפרטים המלאים וסרטון וידאו מהמעצר של הימ"מ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן