אשקלון מתקדמת לאנרגיה ירוקה: הושלם פרויקט התייעלות אנרגטית באשקלון

לאחר שנתיים של עבודה הוחלפו למעלה מ-12 אלף פנסי רחוב; ראש העיר: ״החיסכון השנתי יאפשר לנו לייעל את הכספים לטובת ולרווחת התושבים״.

עיריית אשקלון השלימה לאחרונה את פרויקט ההתייעלות האנרגטית בתאורת רחוב. המסלול יצא לדרך לפני כשנתיים בשיתוף פעולה של משרד האנרגיה, משרד הכלכלה והתעשייה, המשרד להגנת הסביבה ומשרד האוצר, למספר רשויות למשך ארבע שנים. עיריית אשקלון הינה בין הרשויות שזכו במענק.

ההתייעלות האנרגטית הינה ניצול מושכל של משאבי האנרגיה, המעניקה תועלות כלכליות ושמירה על איכות החיים המודרנית תוך שימוש מופחת באנרגיה. הפרויקט מוביל להפחתה בסכנות ובזיהומים לאוכלוסייה, כמו כן, גם לחיסכון שנתי של כ-2.5 מיליון ₪ אשר יוסטו לפרויקטים לרווחת התושבים. 

את הפרויקט בשנתיים האחרונות הובילה מחלקת החשמל במנהל התפעול בעיריית אשקלון, במהלכן הוחלפו 12,400 יחידות פנסי לד. הפנסים החדשים העלו את רמת התאורה ברחובות ב-65% ושיפרו את רמת הבטיחות של משתמשי הדרך.

בנוסף, עיריית אשקלון ביצעה שיפורי תאורה נרחבים ברחבי העיר, מערך תאורת הרחוב עבר שדרוג ניכר בעקבות הפרויקט לרווחת התושבים, דבר הבא לידי ביטוי בירידה הניכרת במספר התקלות והפניות של התושבים.

ראש העיר, תומר גלאם אמר: "התייעלות אנרגטית היא אחת מהפעולות החשובות שיסייעו לנו להבטיח עתיד ירוק ונקי יותר לתושבי אשקלון. הפרויקט יוביל לתרומה עצומה ומשמעותית לשמירה על איכות הסביבה ובריאות התושבים. כמו כן, החיסכון השנתי יאפשר לנו לייעל את הכספים לטובת ולרווחת התושבים״. 

באשקלון נפגעו למעלה ממאה ילדים בתאונות דרכים בשעות אחר הצהריים בעשור האחרון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן