אביו של אחד הילדים מגן דיסני מספר על מקרה ההתעללות החמור שנחשף בשבוע שעבר

מקסים בלניזקי, אב לילד מגן דיסני באשקלון שבנו לחבריו עברו התעללות קשה ע״י הגננת כתב בפוסט בפייסבוק: "מבקש את עזרתכם בשיתוף פוסט זה, מה שקרה כאן זה חלום בלהות של כל הורה. הבן שלי נפגע קשות בהתעללות בגן דיסני באשקלון שזהו גן פרטי וגן עירייה בפיקוח.

הם זרקו אותו על הרצפה והרביצו לו קשות בכל חלקי הגוף במיוחד בראש ועשו זאת לעוד ילדים אחרים.

זה נשמע כמו חלום כי הכל נראה מצד אחד בסדר וכל הגננות נחמדות אליך, מספרות לך הכל והכל נראה טוב ויפה ואתה אפילו לא חושד בכלום גם אם יש פנס ואתה יודע שהילד שלך שובב ויכול להיות נפל וזה מה שאומרים לך ואתה סומך עליהם ואתה אומר בסדר.

ממה שאנחנו חווים עכשיו אני חייב להגיד לכם שאי אפשר לסמוך על אף אחד על שום גן כי כמו שאתם רואים היינו בגן מפוקח שהוא גם פרטי וגם גן עירייה ועוד חייב להגיד שזהו הגן הכי טוב אצלנו בעיר.

אתם חייבים לבדוק כל גן שאתם נמצאים בו ולהניח רשמקול בתיק של הילדים ולבדוק שהכל בסדר בגן, שלא צועקים עליהם, מעליבים אותם או מרביצים להם.

אם לא תשמעו כלום מה טוב ותהיו רגועים אבל אם לא על תהססו לפנות למשטרה ולפתוח תיק פלילי.
אני בתור הורה הרגשתי שמשהו לא ברור קורה בגן והרגשתי שאני חייב להבין מה קורה שם ושמתי את הטלפון שלי להקלטה.

ומה ששמענו שם שערותי צמרו התקשנו להאמין לזה, אישתי לא הפסיקה לבכות 4 ימים והיא כרגע בדיכאון כבד ואני לא מוצא מנוח לעצמי. באמת שאי אפשר לתאר במילים את הרגשות שיש לנו בפנים.

ואת הדרך שנצטרך לעבור עם הילד כדי לעזור לו לשכוח את כל הטראומה שיש לו בפנים כי הרבה דברים שסמנו לב אליהם לא חשדנו בגן אבל היום אנחנו מתחילים להבין הכל. זה שהוא מתעורר בלילה בצעקות, הקי בבית מספר פעמים אולי בגלל זעזוע מוח, ויש עוד המון דברים…

על כן מבקש את עזרתכם בשיתוף פוסט זה כי לא יתכן שאנשים שעושים דברים כה נוראיים לא יקבלו את העונש שמגיע להם זה להירקב בכלא עד סוף חייהם .

אני קורא לכל ההורים במדינה שלנו להתעורר ולהפסיק את הטרור הזה שעושים לילדים שלנו וזה רגע לעשות שינוי ולקחת את החוק לידיים ושאנחנו ננהל את פיקוח הגנים כי לאף אחד לא יכפט מילדינו מלבדנו כי זה האוצרות שלנו והדבר הכי חשוב בחיינו.

מתוך דף הפייסבוק של מקסים בלניזקי
נמשכת המהפכה בתחום הצרכים המיוחדים: המרכזים לעיוורים ולכבדי שמיעה יעברו שיפוץ מקיף

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן