פרטים חדשים בפרשת ההתעללות: גורם במשטרה: כנראה שהגננת עם עבר התעללות מגן קודם, המידע הוסתר מההורים I מעצרה הוארך בשנית I כל הפרטים

פרשת ההתעללות החמורה בגן 'דיסני' באשקלון ממשיכה לזעזע את הורי הילדים בגן, שהיו בטוחים שהם שולחים את ילדיהם לגן מהסרטים אך בפועל שלחו את הילדים לגננת שככל הנראה חשבה שהיא במאית של סרטי אימה.

הורים רבים החמיאו במהלך הימים האחרונים לגננות בגן דיסני, אולם חקירת המשטרה העלתה עד כה נקודות מחשידות מאוד על התנהלות שאר הגננות בגן, שייתכן ולפחות חלקן ידעו על מה שנעשה לילדים שהיו תחת השגחתה של הגננת המתעללת.

נכון להיום, יש כבר שישה סרטונים בהם רואים התעללות לכאורה בילדים, ארבעה סרטונים יותר ממה שהיה בתחילת הפרשה שממשיכה לעורר תגובות ברחבי העיר ולטפוח על פניהם של הורים שהיו שאננים משך זמן רב.

מהחקירה עוד עולה כי לגננת המתעללת יש ככל הנראה עבר של התעללות בילדים בגן קודם בו עבדה אך המידע לא הועבר לידיעת ההורים שממשיכים להגיע למשטרה ולמסור עדויות בפרשה המזעזעת.

תיאור דבריה של השופטת דורית בונדה מתוך פרוטוקול בית המשפט

בתוך כך, לפני זמן קצר הסתיימה הארכת מעצר נוספת של הגננת החשודה בארבעה ימים נוספים וממשטרת ישראל נמסר:

" חקירת התעללות בפעוטות במעון בעיר אשקלון – בית המשפט נעתר לבקשה המשטרה, והאריך את מעצרה של מטפלת החשודה ב 4 ימים נוספים.

בהמשך לחקירת המשטרה המתנהלת בתחנת אשקלון, אודות חשד להתעללות בפעוטות במעון בעיר ע"י אחת המטפלות שנעצרה בשבוע שעבר, לאורך הימים האחרונים המשיכו חוקרי המשטרה במלאכת איסוף הראיות, דבר שהוביל לחיזוק החשד כלפי החשודה.

בנוסף, חוקרי המשטרה גבו עדויות מהורים נוספים של פעוטות בגן בו עובדת המטפלת, לאחר שעלה החשד כי העבירות בוצעו גם כלפי ילדיהם.

לפני זמן קצר, הובאה החשודה בפני בית משפט השלום באשקלון, שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרה עד לתאריך 21.4.21".

אביו של אחד הילדים מגן דיסני מספר על מקרה ההתעללות החמור שנחשף בשבוע שעבר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן