פעילויות לילדים

פעילויות לילדים

הורים רבים נתקלים במצבים רבים בהתלבטות ותהייה בנוגע לפעילויות מתאימות לילדים שיעבירו להם את הזמן, יעניקו להם כיף והנאה מיוחדת וגם יותירו מזכרת מיוחדת מאטרקציה כיפית במיוחד. בסופי השבוע ההורים מחפשים אחר פעילות לילדים שתעביר להם את השבת, בחופשים המטרה המרכזית היא בעיקר להצליח לנתק אותם מבהייה במסכי הטלפון או למצוא עבורם פעילות מדליקה לחגיגת יום ההולדת.

יש כל כך הרבה אפשרויות, אז כיצד יודעים במה בוחרים? אנו כאן כדי לעשות מעט סדר בעניין:

פעילויות לימי הולדת

לחגיגות יום ההולדת של ילדכם הקטן תרצו וודאי למצוא פעילות שנמשכת כמה שעות, אך גם תהיה אינטראקטיבית ופעילה עבור הילדים המשתתפים במסיבה. לכן במקרים אלו מומלץ לבחור מפעילים לימי הולדת שיגיעו עם כל הציוד והאבזור הנדרש, ינחו את כל המסיבה על פי קונספט מתאים שילד יום ההולדת יבחר ובעיקר ישמחו ויפעילו את הילדים.

אפשרות נוספת היא לשכור מתנפחים ליום הולדת אותם ניתן להציב בחצר הבית, או במקומות ציבוריים פתוחים כמו גינות ופארקים שכמובן אישרו לכם לחגוג בהם את יום ההולדת. 

פעילויות ואטרקציות מעשירות

פעילויות לילדים שיש בהן גם פן חינוכי ומעשיר הן אטרקציות לימודיות ומהנות כמו ביקור במוזיאונים, מרכזי מבקרים או סיור במשקים חקלאיים באחד מאזורי הארץ. ניתן למצוא מגוון מוזיאונים המותאמים לילדים קטנים, כך שהמיצגים והתכנים שנמצאים בהם יתאימו להם וגם ילמדו אותם כמה דברים חשובים על תחומים שונים כמו מדע, טכנולוגיה, ביולוגיה, אנטומיה, פיזיקה ועוד.

במרכז המבקרים השייך לחברות גדולות ומוכרות בארץ, הילדים יוכלו לסייר באמצעות מדריך ולקבל ידע מעשיר על תעשיית הייצור, וגם יקבלו טעימות מתוקות במהלך ביקור במפעל שוקולד או חטיפים. 

במהלך הביקור במשק חקלאי הילדים יוכלו ליהנות מליטוף והאכלה של חיות שונות ומרתקות, לקטוף באופן עצמאי מגוון ירקות ופירות צבעוניים וגם לעשות סדנאות יצירה מיוחדות במקום.

פעילויות לכל המשפחה

במידה והנכם מחפשים אחר פעילויות לילדים בימי החופש או סופי השבוע, מומלץ להתמקד בפעילויות המותאמות לכל המשפחה ולא רק לילדכם – הרי הפעילות הכיפית ביותר עבורם וגם עבורכם היא להעביר יחד כמה שעות של בילוי וכיף, ולהתנסות בפעילויות מיוחדות ומדליקות.

אפשרות לפעילות מסוג זה המשלבת גם אתגר ומשחק היא אטרקציית משחקי חדר בריחה. המשחק כולל מסע הרפתקני בחדר סגור ממנו עליכם להימלט, ובמשך הזמן שהוקצב מראש עליכם לפתור מגוון משימות וחידות כדי למצוא רמזים שיקדמו אתכם לקראת היציאה הנסתרת.

אופציה נוספת לפעילות משפחתית עם הילדים היא יציאה לטיול בחיק הטבע באזור פסטורלי כמו הצפון, או אזור מדברי ומרתק באזור הנגב הדרומי. תוכלו לצאת לטיול רגלי יחד עם הילדים ולהכיר בדרך שבילים ונחלים מעניינים, לעשות טיול אופניים בשטח עם עצירות התרעננות וארוחת פיקניק בשטח. לאוהבי האתגר ביניכם מומלץ לנסות את האטרקציה של טיולי ג'יפים בשטח, הנאה וכיף מובטחים לכם ולילדים.

צילום: PIXABAY

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן