שוב פאדיחות לעיר: עבריינים מאשקלון לא הצליחו להימלט משוטרים ונתפסו ליד מועדון בנס ציונה עם נשקים – 3 עצורים בפרשה

שוב זה קורה, עבריינים מאשקלון מנסים לפתוח תיגרה בערים אחרות, וגם הפעם, נתפסים תוך זמן קצר עם ראיות שקושרות אותם לביצוע העבירות שתכננו לבצע.

הפעם, האירוע כולו התרחש בנס ציונה, כשתגובתם המהירה של שוטרי הסיור ברחובות מנעה את תקיפתם ופציעתם של מאבטחי מועדון בפארק המדע בנס ציונה.

תחילת האירוע עוד לפני צאת השבת, כשמתלונן התקשר למשטרה וסיפר על שלושה חשודים שמאיימים על מאבטחי מועדון בנס ציונה כשהם חמושים בסכינים.

שוטרי הסיור הגיעו במהירות והבחינו בחשודים שמחזיקים בידם סכינים מנסים להימלט מהמקום. לאחר מרדף קצר, נעצרו שלושת החשודים, צעירים אשקלונים, יחד עם אמצעי הלחימה שהחזיקו.

מבירור קצר שנערך במקום התברר כי שלושת החשודים הוצאו בכוח מהמועדון ע"י המאבטחים לאחר שהטרידו מבלים אחרים במקום שבסך הכל ביקשו לבלות ערב של כיף עם החברים.

בתגובה להוצאתם מהמקום על ידי המאבטחים, הצטיידו הצעירים בסכינים, אלה וגז מדמיע וחזרו לכיוון המועדון במטרה לתקוף את המאבטחים.

מנגד, טענו האשקלונים כי המאבטחים במועדון הם אלו שהחלו את הקטטה ותקפו אותם במועדון עצמו, ולפני ההחלטה להאריך את מעצרם אמר שופט בית המשפט השלום בראשון לציון: " נגד כלל החשודים קמה עילת מעצר של מסוכנות, זאת בשים לב למיוחס להם, כמו גם לעברם הפלילי. לחשוד 1, עבר פלילי הכולל ארבע הרשעות קודמות, בין היתר גם בעבירות אלימות והוא ריצה עונשי מאסר. לחשוד 2, עבר פלילי הכולל שתי הרשעות קודמות, לרבות בעבירת אלימות, והוא ריצה עונש מאסר. לחשוד 3, עבר פלילי הכולל הרשעה אחת בעבירת סמים ואף הוא ריצה עונש מאסר בעבודות שירות".

שלושת החשודים, תושבי אשקלון בגילאי העשרים לחייהם, נעצרו לחקירה והיום האריך בית המשפט את מעצרם עד ליום שלישי הקרוב.

התחמושת של העבריינים מאשקלון. צילום: דוברות משטרת ישראל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן