רה"מ נתניהו באוגדת עזה – ערוכים לכל תרחיש

אחרי שאתמול הושלמה פריסת מערכת סוללות כיפת ברזל בגוש דן, היום ביקר רה"מ נתניהו יחד עם שר הבטחון ליברמן והרמטכ"ל אייזנקוט באוגדת עזה.

בהודעה שיצאה מטעם לשכת ראש הממשלה בסיום הביקור נכתב: " ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום הערכת מצב ביטחונית באוגדת עזה בהשתתפות שר הביטחון אביגדור ליברמן, הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט, ראש השב"כ נדב ארגמן, ראש המל"ל מאיר בן שבת ובכירים נוספים.

רה"מ נתניהו אמר: "היום זה יום השנה הרביעי לנפילתו של הדר גולדין ז"ל. אנחנו מחויבים להחזיר אותו ואת אורון שאול ואת שני אזרחינו חזרה למדינת ישראל.

אתמול ביקרתי בשדרות וראיתי את קיר הפלדה של הנחישות האזרחית שלהם, והיום אני מבקר פה בצה"ל, יחד עם שר הביטחון, הרמטכ"ל, אלוף פיקוד הדרום וראש השב"כ. ראיתי את קיר הפלדה הצבאי שלנו.

אנחנו במערכה, יש בה חילופי מהלומות ואני יכול להגיד לכם שצה"ל ערוך לכל תרחיש. אני מאוד התרשמתי ממה שראיתי כאן ואני יודע שכמוני, כל אזרחי ישראל, מאמינים בצה"ל ונותנים לו גיבוי לקראת כל התפתחות אפשרית".

(במענה לשאלה: האם אתם מאמינים שאפשר לפתור את המשבר בלי להגיע למערכה רחבה?)

רה"מ: "אני מאמין שאנחנו עושים את הדברים הנכונים. כדאי שיתחילו לשים לב לא רק למה שאנחנו אומרים אלא גם למה שאנחנו עושים". "

צילום: קובי גדעון, לע"מ
צילום: קובי גדעון, לע"מ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן