ראש הממשלה בביקור במתקן אדם: "יש לנו הצלחות מרשימות, לא נעצור"

ראש הממשלה נתניהו ללוחמי חטיבת המרום: "יש לנו הצלחות מאוד מרשימות, אנחנו כבר יותר מבפאתי העיר עזה. אנחנו מתקדמים. אני רוצה להבהיר דבר אחד – שום דבר לא יעצור אותנו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום בחטיבת המרום שבמתקן אדם, ונפגש עם לוחמי היחידות המיוחדות עוקץ, לוט"ר ובלנ"ם.

ראש הממשלה נתניהו קיבל סקירה מפי מפקדי היחידות על פעילותם בשבועות האחרונים, שכללה חילוץ אזרחים וטיהור מרחב עוטף עזה ממחבלים, לצד רענונים מיידיים לצוותי קליעה וצליפה וכיתות הכוננות ברחבי הארץ, וכן הכשרת כוחות לקראת הכניסה הקרקעית.

כמו כן, רה"מ נתניהו צפה בתצוגת היכולות המבצעיות היחודיות של היחידות המיוחדות עוקץ, לוט״ר ובלנ״ם, וכן בשימוש באמצעים המיוחדים של היחידות הבאים לידי ביטוי בלחימה בעזה ובגזרות השונות.

ראש הממשלה נתניהו ללוחמים: "אני פה בחטיבת מרום עם יחידות מיוחדות, לוט"ר, עוקץ, יחידות רבות אחרות, שעושות עבודת קודש. לוחמים ולוחמות, שבשעות המיידיות אחר ההתקפה, אפילו תוך שעה, התייצבו במקום, נלחמו מלחמות גבורה, הצילו אנשים, איבדו חברים ובלמו את האויב.

אנחנו בעיצומה של המערכה. יש לנו הצלחות מאוד מרשימות, אנחנו כבר יותר מבפאתי העיר עזה. אנחנו מתקדמים.

יש לנו גם אבידות, אבידות כואבות, כי כל חייל שנופל זה עולם ומלואו, וליבנו עם המשפחות. אבל אני רוצה להבהיר דבר אחד, ואמר את זה עכשיו אחד הלוחמים – שום דבר לא יעצור אותנו.

אני קורא לבלתי מעורבים: צאו. צאו, תתפנו דרומה, כי אנחנו לא נעצור בפעילות שלנו לחסל את מחבלי החמאס.

אנחנו נתקדם. אנחנו נתקדם וננצח, ונעשה את זה בעזרת ה' ובעזרת הלוחמים הגיבורים שלנו.

אני סומך עליכם, אני מאמין בכם. עם ישראל כולו עומד מאחוריכם עד לניצחון. תודה רבה לכם".

בביקור השתתפו גם ר' המל"ל צחי הנגבי, ר' הסגל צחי ברוורמן, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף אבי גיל, מפקד זרוע היבשה אלוף תמיר ידעי, מפקד קצין חי״ר וצנחנים ראשי תא״ל ערן אוליאל, מפקד חטיבת המרום אל״ם גיל אליה ומפקדי היחידות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן