קניית קישורים

קניית קישורים הוא אחד מהאמצעים האפקטיביים ביותר לקידום אתרים, כאשר משתמשים בקישורים איכותיים מאתרי תוכן לשיווק דיגיטלי כדי לקדם אתרים.  קניית קישורים חיצונית לאתר המקודם  היא יישום של אסטרטגיית SEO, קידום אתרים אורגני.

מה היתרונות של קניית קישורים

ברגע שקיימת הזרמה של קישורים מאתרי תוכן איכותי החיצוניים לאתר, הקידום האורגני בגוגל עולה. זו פעולה הנקראת גם קידום אתרים מחוץ לעמוד או לאתר, Off site SEO וזו בעצם עיקר העבודה השוטפת בה עוסק מקדם האתרים באופן אורגני.

מה העיקרון? גוגל מזהה נסיבתיות ופועלת בהתאם. בגלל הפניית קישורים מאתרי תוכן שיש להם DA גבוה (Domain Authority) לאתר שלכם, בקודים של גוגל זה יתורגם לכך שהאתר אותו אנו רוצים לקדם הוא בעל אוטוריטה. אפשר להתייחס לקישורים שהפנו לאתר שלנו כאל  "המלצה" שתקדם אותו בדירוגים האורגניים בתוצאות החיפוש, בגלל השיפור בדירוג העמוד על-ידי הקישורים שנקבע על סמך כמותם ואיכותם של הקישורים המפנים אל האתר.

דרך קניית הקישורים אפשר להתקדם בגוגל. זו הדרך לעקוף את המתחרים ולהתקדם בגוגל באופן מהיר ויעיל. רכישת קישורים חזקים אשר נבחרים על ידי  אלגוריתם שמבצע סריקה מהירה על פני מאות אתרים ומציע את האתרים הטובים ביותר, שיעשו את עבודת הקידום בצורה הטובה ביותר.

 

למה צריך לקנות קישורים

יש כמה דרכים להשיג קישורים לאתר שלנו מאתרים חיצוניים. האחת, קבלת קישור אורגני מאתר מפנה. זה קורה במצבים שאנו מייצרים תוכן כה אטרקטיבי, עד שמנהלי אתרים אחרים מאותו עולם התוכן, מזהים בתוכן שלנו רמה גבוהה עבור הגולשים שלהם וביוזמתם שולחים קישור לאתר שלנו, כהמלצה ממשית להמשך קריאה והעמקה. אך מדובר במקרים נדירים למדי מכיוון שרוב הקולגות שלנו רואים בנו מתחרים ולא ירצו מיוזמתם להפנות אלינו גולשים, כל שהסבירות שזה יקרה היא נמוכה. אבל לעיתים אכן מתבצעת.

 

השנייה, החלפת קישורים באופן הדדי בין מקדמי אתרים. זוהי יוזמה של בעלי האתרים או המקדמים שלהם. החלפת קישורים הדדית זו דרך משובחת להשגת קישורים אל האתר שלנו. אולם יש כמה עניינים שהופכים אותה למורכבת. קודם כל, צריך שלושה אתרים שונים כדי לבצע את ההחלפה שתהיה תקינה.

לא ניתן לעשות החלפה דו צדדית. גוגל לא מאשרת זאת. צריך מתווך שלישי. בנוסף, קשה למצוא שיתופי פעולה בתחום. במידה ומקדמים מספר מצומצם של תחומי אתרים, קשה למצוא שותפים. ולבסוף, זהו תהליך שוחק כי הוא לוקח הרבה זמן ואנרגיה. בדרך כלל, לאחר זמן לא ארוך מתעייפים מכל התהליך, משום שכדי שתהיה אפקטיביות חייבים שספיגת הקישורים תהיה קבועה ולא חד-פעמית.

הדרך השלישית להשגת קישורים היא באמצעות פניה יזומה לבעל אתר עם בקשה לקבל ממנו קישור. פניה לאתרים של קולגות ולהציע להם לכתוב עבורם מאמרים בתמורה לקישור עם קרדיט עבורנו. זו אופציה טובה אך גם פה מדובר בהשקעת הרבה אנרגיות. כתיבת תוכן איכותי דורשת זמן ומחשבה ולא לכל אחד זה מתאים.

אז הגענו לקניית הקישורים. בגלל שלא קל להשיג קישורים באופן אורגני ובגלל ששיתופי הפעולה מצריכים השקעת זמן ואנרגיה ופעילות שוטפת בעניין שיוצרת שחיקה, כדאי לקנות את הקישורים. דרך נוחה ויעילה הנעשית באופן קבוע ושוטף.

ומה חשוב וכדאי לדעת כשקונים קישורים? שהקישור אשר יוצא מדף הבית הוא החזק ביותר. בייחוד כשהוא יוצא מאתר דומיננטי. דף הבית הוא מקום חשוב ואם יוצא ממנו קישור בודד זה אומר שהקישור הוא איכותי וגם יקבל תנועה רבה יותר לאתר. גוגל גם מזהה אותו כקישור חזק.

לפרטים נוסיפים כנסו לאתר BUYPOST

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן