סיפור על היום המאושר בחיי בנכם במדריך בר מצווה בכותל 2022

במרכז הסיפור עומד הילד שלכם מול הכותל המערבי כאשר הוא קורא את ההפטרה בבר מצווה בכותל. לצד הילד נמצאים המשפחה, האורחים והפייטן שלנו, שעוזר לו בקריאת ההפטרה. איך הילד שלכם מגיע לטקס עלייה לתורה בכותל שבו הוא קורא את ההפטרה. הכול במדריך בר מצווה בכותל 2022. אנחנו נעשה לכם ספויילר קצר לפני תחילת הסיפור. כל החגיגה הגדולה בכותל אולי נשמע כמשהו שקשה לעשות. איתנו כבר עכשיו כנסו לאתר, אנשי מקצוע שמנוסים בארגון בר מצוות בכותל מ-א ועד ת. יהיה לכם ממש קל לחגוג את בר המצווה לבנכם בכותל.

איך מתחיל סיפור האירוע של בנכם

במדריך לבר מצווה נתחיל את הסיפור בהסעות שאוספות אתכם ואת  האורחים שלכם ומביאות את כולם לארוחת בוקר שמתקיימת בסמוך לכותל. אם תרצו, יש אפשרות לערוך בקטע הכביש שבין הבית לכותל סיור באחד מאתרי ירושלים, למשל לטרון. לאחר ארוחת הבוקר תיקח אתכם ההסעה לשער האשפות, הסמוך לכותל המערבי. איך שיעצור האוטובוס תתחיל להקת נגנים לנגן שירים שמחים ואתם תרדו לשמע תופים, שופרות, כל נשיפה ועוד. מעל לראשו של בנכם תונף חופת מלכים ואתם תעשו תהלוכת נגנים שבה כולם רוקדים, שרים, מתרגשים ואפילו מזילים דמעה של אושר. בתהלוכת הנגנים תהיה לכם הזדמנות ליהנות משלל אטרקציות, למשל בובת חסיד. וכמובן צלם לבר מצווה.

קרדיט יח"צ

עכשיו מגיע החלק המרכזי של הסיפור

לאחר תהלוכת הנגנים, שמסתיימת בבידוק הביטחוני שבכניסה לכותל, מגיע טקס העלייה לתורה. יש מספר אתרים בכותל שאפשר לקיים את טקס העלייה לתורה, רחבת הכותל, קשת וילסון, מרכז דוידסון, קשת רובניזון הכותל הדרומי ועזרת ישראל. לכל אתר יש את היתרונות והחסרונות שלו. אנחנו מנגישים לכם את האתר שאתם תבחרו לפי הצרכים והרצונות שלכם. הפייטן שלנו לא רק עוזר לחתן בר המצווה בקריאת בהפטרה אלא גם מעביר את טקס העלייה לתורה בצורה מעניינת והדרכתית שבמהלכה תוסבר המשמעות של כל דבר ודבר שנעשה בטקס. יש לנו מגוון של פייטנים ששולטים בכל נוסך שיש.

איך נגמר הסיפור של האירוע של ילדכם

האירוע נגמר בזה שילדכם, אתם וכל האורחים שלכם חוזרים הביתה לאחר שחוויתם את האירוע הכי טוב שחוויתם בחייכם. לפני שחוזרים הביתה, אפשר לעשות סיור באחד מהאתרים הסמוכים לכותל, למשל קבר דוד, סיור שנהוג לערוך אותו אחרי העלייה לתורה. אתם חושבים שתחזרו רעבים, לא איתנו. אנחנו נדאג לפנק אתכם בסעודת מלכים באחת מהמסעדות הרבות שאנחנו עובדים איתן בירושלים. יש לנו את כל התפריטים בכל לכל סוגי הסועדים, כאשר כל המסעדות הן או כשרות או כשרות למהדרין. כל המסעדות שאנחנו עובדים איתן מצוידות במקרנים, מגברים ורחבות ריקוד, כך שאפשר להמשיך את החגיגה ביחד עם הסעודה.

עד כאן המדריך בר מצווה בכותל 2022 שמספר את הסיפור על האירוע שהוא היום הכי טוב בחייכם ובחיי בנכם. רוצים שהסיפור הזה יתגשם במחיר משתלם. תתקשרו כבר עכשיו לכינור דוד ותיראו איך אנחנו מגשימים לכם את כל החלומות והופכים סיפורים למציאות מדהימה.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן