סיוע לחיילים לקראת החורף: עובדי טרם באשקלון נרתמו לעזרה

עובדי טרם-רפואה דחופה באשקלון – נרתמו לסייע לחיילים לקראת החורף

באשקלון, העיר שספגה עשרות מטחי טילים, הלכידות האזרחית חזקה במיוחד ועובדי טרם-רפואה דחופה חושבים גם על החיילים. החורף שהגיע השבוע הביא איתו גשמים עזים וקור. לרוב, בואו של הגשם הוא ברכה, אך בתקופת המלחמה החורף הופך להיות אתגר נוסף שעימו החיילים שנלחמים בעזה צריכים להתמודד.

כדי להערך טוב יותר ולהצליח להתרכז בלחימה ובמשימות שלפניהם החיילים זקוקים לציוד מיוחד שישמור על חום גופם ויאפשר להם לשהות לאורך זמן בתנאי מזג אוויר לא פשוטים.

מלי אלישיב, מנהלת קבלה במוקד טרם בעיר אשקלון, שמעה מאחיה שמשרת מאז פורץ המלחמה באחת הפלוגות של גולני, כי יש להם חוסרים משמעותיים של ציוד בסיסי שיעזור ללוחמים לחמם את הימים הקרים, והיא לא חשבה פעמיים.

צילום: שמואל אלישקשוילי

מלי העלתה בפני הצוות את הסוגייה והציעה להתארגן ולרכוש את הציוד החיוני כל כך לחיילים, וכולם נרתמו באחת למשימה. כל אחד מהעובדים תרם כפי יכולתו, ועם הכסף שנאסף הם רכשו עבור החיילים ציוד רב שהעובר במהרה לרווחת הלוחמים של פלוגה ב' של גולני.

בין הציוד שנאסף ניתן היה למצוא שמיכות פליז, גרבים, חם צוואר, קפה, ותה וגם כוסות שתייה חמה וקלה. ובכדי לוודא ששום דבר לא יהיה חסר, נקנו ללוחמים גם פחיות שתייה, חטיפים, שוקולדים, מצתים וכדומה.

"כשאח שלי פנה אלי ושלח לי רשימה של דברים לא היה לי ספק שאעשה כל מה שאוכל כדי לסייע ולארגן את הציוד שחסר להם. העליתי את הרעיון במוקד ומיד כולם התגייסו. כל אחד תרם מה שהוא יכול וכולנו שמחנו על הזכות לסייע ללוחמים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן