מספר חיסולים נמנעו בבר מצוה של העולם התחתון אמש ליד אשקלון? 3 מחסלים נעצרו עם ציוד מטורף

מאבקה של המשטרה בסכסוכי הדמים בין ארגוני הפשיעה – משטרת ישראל סיכלה הלילה ניסיון חיסול שלפי החשד תוכנן לצאת לפועל בזמן אירוע פרטי שקיים עבריין באולם אירועים בדרום – 3 חשודים נעצרו בתום מרדף כשהם ברכב משוכפל וברשותם רחפן ומפתחות לרכב מילוט שאותר מוסתר.

מרחב לכיש של המחוז הדרומי, ממשיך את פעילותו המאומצת כחלק מתכנית התקיפה "חריש עמוק", במסגרתה מדי יום פועלים כלל השוטרים במרחב לסיכול ושיבוש כוונותיהם של העבריינים, על רקע סכסוכי הדמים בין העבריינים המשתייכים לארגוני פשיעה, ועל מנת להציל חיי אדם.

בעקבות מידע שהתקבל במשטרה אודות אירוע פרטי שמקיים עבריין המשתייך לארגון פשיעה בדרום, באחד מאולמות האירועים סמוך לקרית גת, נערכה משטרת קרית גת בשיתוף כוחות נוספים מתחנת אשקלון, יחידת יואב, ימ"ר את"ן לכיש ויחידת מודיעין של מרחב לכיש, לסיכול כוונות פגיעה ולמניעת ניצול הזדמנות לפגיעה בחיי אדם לאור הגעתם של גורמים פליליים רבים שלקחו חלק באירוע.

במהלך ההיערכות, התקבל מידע ע"י היחידה המרכזית בלכיש, אודות חוליית חיסול המונה 3 חשודים שיש בכוונתה להוציא לפועל פגיעה בחיי אדם, ומיד כוחות המשטרה שהיו פרוסים בשטח תחת פיקוד תחנת קרית גת, החלו לבצע פעילות התקפית, במהלכה הצליחו לאתר את החשודים כשהם ברכב משוכפל, שמיד החלו להימלט בצורה פראית על כביש 35, תוך ניגוח ניידות וירי שנאלצו השוטרים לבצע לעבר רכבם, על מנת להביא למעצרם.

עם מעצרם של 3 החשודים בשנות ה 20-30, תושבי הדרום, התבררו זהויותיהם כמי שנמצאים בסכסוך דמים עם אותו עבריין שקיים את האירוע באולם, וכן עם עבריינים נוספים שהגיעו לחגוג עמו.

אביו של נער בר המצווה ניצל מניסיון חיסול לפני כשנה, כשבין המשתתפים באירוע נכחו עבריינים שיכולים להוות יעד לחיסול.

צילום: דוברות משטרת ישראל

מבדיקת הרכב כאמור עלה כי מדובר ברכב משוכפל עליו הותקנו לוחיות זיהוי שונות, וכן נתפס רחפן שלפי החשד אמור היה לסייע בהוצאה לפועל של ניסיון הפגיעה. עוד נתפס מפתח לרכב נוסף, שבהמשך הלילה בסריקות שערכו השוטרים, הוא אותר כשהוא מוסלק בין השיחים בשטח פתוח, ולפי החשד אמור היה לשמש את החשודים כרכב מילוט.

החשודים הועברו להמשך חקירה במשטרת קרית גת, והיום יובאו בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

מפקד תחנת קרית גת, סנ"צ שלומי דראי, "השינויים האחרונים במפת הפשיעה, יצרו סכסוכים חדשים שחייבו אותנו לעדכן את הפעילות המבצעית ולהערך באופן ממוקד נגד כל סכסוך במטרה לסכל כוונות פגיעה ולשמור על חיי אדם.

כך פעלנו גם הלילה, כאשר הבנו שאותו אירוע פרטי הוא פוטנציאל להוציא לפועל פגיעה משמעותית בחיי אדם, גם לאור אירועים דומים שראינו בעבר, וללא ספק הפעילות הוכיחה את עצמה עם סיכול ממוקד של חולייה מיומנת המורכבת מעבריינים משפיעים, שהצטיידו ברכב משוכפל, רכב מילוט, רחפן ולפי החשד אמצעים נוספים שנמצאים כעת בחקירה. נמשיך לפעול בנחישות אל מול העבריינים בכל זמן ומקום."

צילום: דוברות משטרת ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן