יוצאים למקומות הבילוי ליד החופים באשקלון? נדרשת ידיעת השפה הערבית וציוד להגנה עצמית

ביום חמישי האחרון, שוב זה קרה. קבוצת בנות מאשקלון יצאה לבילוי באחד המקומות הסמוכים לים באשקלון.

בשלב מסויים קבוצה של צעירים לא מקומיים כלל וכלל החליטה להטריד את הבנות שביקשו בסך הכל לצאת לערב בילוי יחד, ולא רק בהטרדות מילוליות.

לאחר שהבנות כבר חשו סכנה של ממש, הן החליטו לסמן למאבטחים במקום ולגברים יהודים אחרים שהיו בקרבת מקום על מנת שאלו אולי יוכלו לסייע להן.

המאבטחים ניגשו לקבוצה והוציאו אותם מהמקום, לא לפני שהבנות כבר היו חסרות אונים וסבלו כאמור מההטרדות החוזרות ונשנות.

אולם המקרה הזה אינו יחיד, מבלים רבים מדווחים על הטרדות והצקות שונות ומשונות ועל כך שלא אחת, מגיעים לאזור החופים בעיר גם רכבים הנושאים לוחית זיהוי של הרשות הפלשתינית ובהם צעירים מבוגרים וצעירים צעירים המציקים לבנות, לעיתים גם ליד בני הזוג שלהם.

אחד מבעלי העסקים בחוף אמר למערכת אשקלנייעס לפני זמן קצר: " בעסקים עצמם מדובר במקרים חריגים שכמעט ולא קורים, אבל כשקורים הם מטופלים מיד. לעומת זאת בחופי הים הבעיה יותר רצינית"

תושב שנהג לבלות עם משפחתו בחוף הים באשקלון אמר: " זה כבר לא מצב רגיל. אי אפשר ללכת לים ולהנות עם המשפחה כמו פעם, מי שרוצה ללכת לים צריך למצוא תחליף.

אתה לא יודע מאיפה זה יבוא ואיך יחליטו להראות לך שהם שולטים כאן בעיר. הם מתחילים עם הבנות כבכיכול בצורה תמימה אבל אם הבנות מסמנות לאנשים לעזרה אז פתאום הצעירים יגיעו עם אגרופן ולפעמים עם סכינים בחוץ, הכל בשביל להראות מי שולט כאן באמת ואף אחד לא ניגש לבדוק אותם או את הרכבים שלהם. המצב שערוריה.

בכלל, אם יוצאים למקומות הבילוי ליד החופים באשקלון צריך ציוד להגנה עצמית ולדעת טוב טוב ערבית"..

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: " עיריית אשקלון, בשיתוף משטרת ישראל ובאמצעות אגף הביטחון, מבצעת סיורים יזומים ושוטפים מידי ערב במוקדי הבילוי על ידי כוחות של מאבטחים, שיטור עירוני ופיקוח עירוני.

בסופי שבוע מתגברת העירייה את הכוח בשלושה שוטרים בשכר. כל אדם שמעורר חשד נבדק ומטופל בהתאם. כמו כן, מתבצעת אכיפה מסיבית נגד ונדליזם ובריונות. עיריית אשקלון תמשיך לפעול ככל יכולתה להגברת תחושת הביטחון האישי של תושבי אשקלון".

ארכיון משומרי החומות – לוחם מג"ב צופה על הים במצפור – צריכים שוב תגבור בחופי אשקלון? צילום: אודי דוד בן דוד

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן