חודש אחרי הפרסום באשקלנייעס ולאחר הצטרפותו של איתי סהר למאבק – היום בכנסת – תומר גלאם: " הולכים להגדיל את ההיקפים בשביל איחוד האמירויות כשבכלל לא משתפים אותנו בכך"

חודשיים אחרי הפרסום באשקלנייעס ולאחר הצטרפותו של איתי סהר למאבק – היום בכנסת – תומר גלאם: " הולכים להגדיל את ההיקפים בשביל איחוד האמירויות כשבכלל לא משתפים אותנו בכך". פעיל הציבור שבתאי שאל בועדה: " לתושבי אשקלון נמאס להיות שפני הניסיונות של חברת הדלק"

לאחר הדליפה במיכל הדלק של קצא"א, ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם על היום לעיר הקודש ירושלים ופתח במתקפה בוועדה נגד הממשלה כשרק אתמול ישב עם העומד בראשה, רה"מ בנימין נתניהו.

גלאם אמר היום בישיבה: "מדינת ישראל ריכזה את כל הזבל באשקלון, יש אצלנו תחלואה גבוהה בסרטן, ועדיין הולכים להגדיל את ההיקפים בשביל איחוד האמירויות כשבכלל לא משתפים אותנו בכך"

הועדה לעינייני ביקורת המדינה בהתנהלות לקויה של חברת הדלקים קצ"אא אשר נוהלה על ידי ח"כ ויו"ר הועדה שלמה קרעי דנה בכשל של החברה בדליפה שהייתה ביום חמישי לשישי.

הזום של הועדה היום

פעיל הציבור שבתאי שאל שהיה נוכח בועדה אמר ש" לתושבי אשקלון נמאס להיות שפני הניסיונות של חברת הדלק ולהתמודד עם המשברים והכישלונות שלה ,זו לא הפעם הראשונה שיש כשלים ובטח לא תהיה האחרונה הוא אמר והוסיף:

" הילדים שלנו סובלים ואף אחד לא יודע מה תהיה ההשפעה של הדליפה ושאיפת הגזים בעתיד,אנו מבקשים להוציא את קא"צא מתחום אשקלון כי מספיק לנו האיום המתמשך של הטילים . אנו דורשים מהועדה לשמור על ביטחון התושבים .
לא יתכן שהדיווח על המפגע יצא אחרי כמה שעות לאחר המפגע  "

לקריאה נוספת בנושא לחצו כאן מה שקורה באילת כבר לא נשאר באילת – הקשר בין אילת לאשקלון ותחנת הכח בחדרה משנה כיוון בזמן שבאשקלון הזיהום נמשך

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן