המשטרה חשפה: בית בושת נוסף בדירת מגורים במרינה; בעלי דירות: כשהקימו הבטיחו לנו מלונות ודירות נופש וזה מה שקורה בפועל

משטרת ישראל חשפה בסוף השבוע בעיר אשקלון, בית בושת שהופעל בבניין מגורים בעיר – 2 חשודות אותרו במקום ונתפסו ממצאים.

משטרת ישראל ערכה במהלך סוף השבוע פעילות סמויה ברחוב בת גלים באשקלון, לאחר שעלה החשד כי באחד הבניינים ברחוב מופעל בית בושת בניגוד לחוק.

משטרה ליד אחד הבניינים במרינה, צילום ארכיון: דוברות זק"א

במהלך הפעילות הסמויה, הצליחו בלשי המשטרה לאתר את הדירה הממוקמת באחד מבנייני המגורים ולאחר שפשטו עליה, איתרו במקום 2 נשים בגילאי 30 ו40, ותפסו כסף מזומן, אמצעי מניעה, מכשירים ניידים וכן רשומות מהן עולה חשד לקבלת כספים.

החשודות עוכבו לחקירה, ממנה עולה החשד כי השתיים שוכרות את הדירה בבניין, ומפעילות במקום בית בושת בו מספקות שירותי מין, ובסיומה שוחררו בתנאים מגבילים.

בנייני המגורים במרינה, צילום ארכיון: אדי ישראל – דוברות עיריית אשקלון

ממשטרת ישראל נמסר כי: "מעבר לקיום עבירה של הפעלת בית בושת ומתן שירותי מין ע"י 2 הנשים, מדובר בהפרעה ופגיעה בשגרת חיי התושבים המתגוררים ברחוב בכלל ובבניין בפרט, כאשר לחלקם ילדים, והפעילות להפסקת העבירה, באה במטרה לספק להם את סביבת החיים השקטה לה זכאים."

כזכור, לפני מספר שנים עבר בכנסת חוק שמטרתו למנוע את פעילות בתי הבושת. החוק מטיל קנסות כבדים על אדם שייתפס משתמש בשירותי זנות.

כסף,דפים,פלאפון
צילום: דוברות משטרת ישראל

בעלי דירות במרינה זועמים מהבוקר על הפרסומים השונים ואומרים שכשרכשו את הדירות הובטח להם כי במקום יהיו מלונות ודירות נופש אולם במקום זה כבר זמן רב שהם נאלצים להתמודד מול דירות המשמשות כבתי בושת, רעשים ומטרדים מצד בני מיעוטים המגיעים לאזור ועוד ומבקשים מהמשטרה שתמשיך באכיפה במקום על מנת למגר את התופעה שכבר שנים לא זוכה לטיפול.

עוד נאמר ע ידי גורם: " בעבר מישהו פתח כולל קטנצ'יק ואנשים נבהלו מזה. מעדיפים עשרות כוללים של אברכים ולא דברים כאלו".

לקריאה נוספת בנושא: הקץ לחלום התיירות? התכנית החדשה של בכירי העירייה במקום מלונות בצפון העיר: מסחר מגורים ומלונות ומי המפסידים הגדולים?

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן