היום בבית משפט השלום אשקלון: דיון בתיק מזעזע של שכנים איומים בבניין משותף

בית משפט השלום אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

סיוט של שכנים: קללות גידופים והאשמות כלפי השכנים החרדים בבניין

הורים במשפחה חרדית המתגוררת בבניין משותף הגיעו היום לבית משפט השלום לאחר שסבלו תקופה ארוכה משכנים המתגוררים בקומה שלהם ומתעללים בהם קשות.

בדיון בבית המשפט, סיפרה אם המשפחה: " יש לנו שכנים שגרים באותה קומה שלנו, אנו שומרים שבת וערב שבת היא יכולה לבוא אלינו בלילה ולהוריד את השלטר הראשי. 3 פעמים היא עשתה לנו את זה. יום אחד אמרתי אני חייבת לדעת מי זה, ידעתי את השעה המסויימת שהיא מורידה, שניה לאחר מכן פשוט ראיתי אותה רצה וטורקת את הדלת של הבית שלה".

בית משפט השלום אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

בעלה הוסיף על השכנה ואמר: " היא לא יהודיה, זה על רקע שאנו  חרדים, כל פעם היא אומרת לכו תעבוד, גזענות כזו, הגשנו תלונה במשטרה. כנראה היה משהו ברכב שלה והיא חשבה שאנו רודפים אחריה, אין לנו זמן לזה".

רעייתו הוסיפה בבית המשפט וסיפרה מדוע החליטו לפנות כעת להליך שיפוטי: " אתמול זה היה הקש ששבר את גב הגמל, היא טאטאה מלא לכלולים ליד הדלת, פתאום הוא פתח את הדלת והתחיל לצרוח, כל פעם שדיברו איתנו לא ענינו אבל עכשיו הרגשתי שאני לא מסוגלת לשתוק".

כל זה כשבן הזוג של השכנה מאיים על החרדים כי יכה אותם ואף ניסה לדחוף אותם ליד ילדיהם.

בסיום הדיון ולאחר שבדקה את הדברים, פסקה השופטת דורית בונדה כי יש לאסור על השכנים להטריד את המשפחה החרדים בכל דרך שהיא ואמרה: " לאחר שעיינתי בבקשה ולאחר שהמבקשים העידו בדבר העובדות אשר שימשו יסוד לבקשתם, נחה דעתי כי יש מקום ליתן צו במעמד צד אחד, לאחר שמצאתי כי הדבר דרוש לשם הגנה מידית על שלומם של המבקשים ועל שלום  משפחתה.

לאור האמור ולעת הזו אני מורה כדלקמן:

א.         נאסר על המשיבים להטריד את המבקשים בכל דרך ובכל מקום.

ב.         נאסר על המשיבים לאיים על המבקשים, לבלוש אחריהם, לארוב להם, להתחקות אחר תנועותיהם או לפגוע בפרטיותם בכל דרך אחרת.

ג.          נאסר על המשיבים ליצור קשר עם המבקשים בעל פה או בכתב או בכל אמצעי אחר".

דיון נוסף בתיק נקבע למחרתיים.

השופטת דורית בונדה, צילום: דוברות בתי המשפט

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן