בד"ה: הגר"ש בעדני הלך לעולמו; צפו בשידור חי ממסע ההלוויה

לאחר שבתקופה האחרונה חלה החמרה במצבו של מרן הגר"ש בעדני, הבוקר ניצחו אראלים את המצוקים ונשבה ארון הקודש, ולפני מספר שעות נפטר.

מעיריית אשקלון נמסר: "עיריית אשקלון תקצה אוטובוסים להגעה למסע הלוויתו של הרה"ג שמעון בעדני זצ"ל בבני ברק.

האוטובוסים יצאו משני מוקדים:
1. מרחוב ש״י עגנון (בית כנסת בית אהרון) בשעה 10:45
2. מרחבת היכל הספורט העירוני בשעה 11:30.

נא לדייק בזמנים".

ראש העיר, תומר גלאם ספד לרב ואמר: ״הרב בעדני זצק״ל, ממייסדי מועצת חכמי התורה של ש"ס, היה איש שהפיץ את אורה של התורה ואהבת הארץ ועשה זאת בחוכמה גדולה, ענווה ומסירות אמיתית. בשמי ובשם חברי מועצת העיר אשקלון, אנחנו מוסרים את תנחומינו הגדולים למשפחתו ולתלמידיו הרבים שימשיכו את המורשת שהותיר אחריו. יהי זכרו ברוך״.

שר ירושלים ומסורת ישראל ח"כ מאיר פרוש ספד גם הוא את הרב: "ברוך דיין האמת. יחד עם כל בית ישראל אני מביע צער רב על הסתלקותו לשמי מעלה של מרן הגאון רבי שמעון בעדני זצוק"ל, מענקי הדור, גדול מעתיקי המסורת השורשית. מרן הרב זצוק"ל, למרות צניעותו המופלגת זכה והיה מורה דרך לרבבות וסמל למסירות נפש למען לימוד התורה, גם בתקופת חולשתו נשא את עול ההנהגה ודאג לכלל עם ישראל. בִּלַּע הַמָּוֶת לָנֶצַח וּמָחָה ה' דִּמְעָה מֵעַל כָּל פָּנִים".

במד"א ערוכים לאבטח רפואית את הלוויית הגאון רבי שמעון בעדני זצ״ל ראש כולל תורה וחיים בבני ברק ונשיא מועצת חכמי התורה של מפלגת ש"ס.

הגר"ש בעדני זצ"ל. צילום: יעקב כהן

הבוקר עם היוודע דבר פטירתו של רבי שמעון בעדני זצ״ל ראש כולל תורה וחיים בבני ברק ונשיא מועצת חכמי התורה של מפלגת ש"ס, עלתה ההיערכות המבצעית במד"א מדרגה וכוחות מד"א בשיתוף מתנדבי ארגוני ההצלה שפועלים תחת מד"א נערכו לקראת אבטחת מסע הלוויה אליו צפויים להגיע רבבות * כוחות מד"א יתפרסו במקומות שבהם יעבור מסע ההלוויה, על מנת להעניק מענה רפואי מיידי, לכל מי שיזקק לכך

במד"א קיבלו הבוקר (ד') בצער רב את ההודעה על פטירתו של רבי שמעון בעדני זצ״ל ראש כולל תורה וחיים בבני ברק ונשיא מועצת חכמי התורה של מפלגת ש"ס.

עם היוודע דבר פטירתו, החלו במד"א בשיתוף עם מרחב דן במשטרת מחוז תל אביב, לקראת אבטחת מסע ההלוויה, הצפוי להיערך היום (ד') בבני ברק ואליו יגיעו רבבות בני אדם מרחבי הארץ.

בעת מסע ההלוויה צפויים להיחסם צירי תנועה ראשיים בעיר ועל מנת לאפשר לכוחות מד"א באזור להמשיך ולפעול להצלת חיים גם במהלך ההלוויה, נערכים במד"א להפעלת יחידת אופנועי החרום של מד"א, חוליות חובשים ופאראמדיקים רגליות, ופיזורם של אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ טרקטורונים ורכבי הצלה יחודיים של מד"א יחד עם מתנדבי ארגוני ההצלה הפועלים תחת מד"א, במקומות מרכזיים על מנת לאפשר הגעה מהירה והענקת טיפול רפואי מהיר לכל מי שיזדקק באזור, גם במהלך מסע ההלוויה ולאחריה.

במד"א מזכירים לציבור, כי גם בעת ההלוויה, מוקד מד"א ימשיך ויקבל קריאות שגרה מרחבי העיר והאזור וכי כוחות מד"א ערוכים להגיע לכל קריאה בזמן הקצר ביותר. על כן, מבקשים במד"א כי בעת הצורך יש לחייג למוקד 101 של מד"א ולהישמע להנחיות החובשים והפאראמדיקים במוקד עד להגעת כוחות מד"א.

במד"א מבקשים מהציבור הרב שיגיע להשתתף במסע ההלוויה, להימנע מלהידחק למוקדי צפיפות ועומס, לא לטפס על גדרות ומקומות גבוהים ומסוכנים, להקפיד על שתייה מרובה, ולהזעיק את מד"א בכל צורך רפואי שעלול להתעורר.

בכל התרחשות של אירוע חריג במהלך מסע ההלוויה, יש להישמע להנחיות כוחות הביטחון בשטח ולפעול על פי הוראותיהם.

מנכ"ל מד"א, אלי בין אמר: "קיבלנו בצער רב את ההודעה על פטירתו של מרן הגאון רבי שמעון בעדני זצ״ל ראש כולל תורה וחיים בבני ברק ונשיא מועצת חכמי התורה של מפלגת ש"ס וכעת נערכים כוחות מד"א בתאום עם מחוז תל אביב של משטרת ישראל, עם העיריה והמארגנים ובאופן מתוגבר על מנת לאבטח את מסע ההלוויה.

אני מזכיר, הן לתושבי האזור בכלל והן למשתתפים במסע ההלוויה בפרט, לחייג למוקד 101 בכל צורך רפואי שעלול להתעורר. כוחות מד"א ערוכים להעניק טיפול וסיוע תוך עמידה באתגר של חסימות הצירים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן