תושב העיר בתביעה חריגה נגד משטרת אשקלון

תחנת משטרת אשקלון

שוטרי תחנת אשקלון פועלים מסביב לשעון מתחילת המלחמה, עת הקופצו על מנת לסייע לכוחות הלוחמים בשטח ובמקביל התבקשו להגן על העיר מפני חדירות נוספות.

תחנת משטרת אשקלון
תחנת משטרת אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

חלק מהשוטרים אף גוייסו ליחידות השונות בזמן המלחמה על מנת לסייע לחבריהם בשטח בלחימה מול המחבלים מעזה בזמן בו בתחנת משטרת אשקלון המשיכו לתפעל בשוטף את נושא האכיפה מול הפשיעה ברחבי העיר.

עומס כבד על השוטרים יומם וליל וטעות קשה בטיפול באירוע

עם זאת וככל הנראה בגלל העומס הלא שגרתי בו נתונים שוטרי התחנה, במהלך אירוע אליו הם הוזעקו התרחשה טעות שעלתה ביוקר לאחד מתושבי העיר שלא דמיין שדבר כזה יכול לקרות.

השוטרים הוזעקו לאירוע בעל אופי מיוחד ולאחר שניסו להכנס לדירה, דפקו מספר פעמים ולא נענו, החליטו לפרוץ לבית על מנת להציל חיים. תוך כדי פריצה הרסו השוטרים את דלת הכניסה לבית, וגרמו נזק גם לצירים עליהם הדלת הורכבה.

כשהצליחו להכנס לדירה, התברר כי הבית ריק מאנשים, ולטענת תושב העיר, שרכש את הדירה זמן לא רב טרם האירוע ולא הספיק אפילו לחנוך אותה, נאמר לו כי השכנים ניסו להסביר לשוטרים שמדובר בדירה ריקה מאנשים.

הבית נותר פתוח ללא שמירה – בעל הבית תובע תיקון ופיצוי

עוד הוא טוען כי למרות שדלת הכניסה לבית יצאה ממקומה והדירה נותרה פתוחה ללא סגירה כלשהי, השוטרים עזבו את המקום מבלי לעדכן אותו ולמעשה כל מי שרצה יכל להכנס לבית באין מפריע.

כשהדבר נודע לו, הוא ניסה מספר פעמים, גם באמצעות עורך הדין המייצג אותו לקבל פיצוי על כך מהמשטרה אולם במשטרה סירבו לשטף פעולה ואף לא חשפו בפניהם את דו"ח הפעולה של האירוע ולכן הוא נאלץ בצר לו לפנות לבית משפט השלום בעיר על מנת לתבוע מהמשטרה את עלות הדלת ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לו.

סך כל הכספים אותם הוא דורש מהמשטרה עובר את רף ה 10 אלף ש"ח, וכעת ממתינים בבית המשפט לקבל את תגובת המשטרה לכתב התביעה שהוגש נגדה. לאחר פניית מערכת האתר למשטרת ישראל נמסר שהתגובה תימסר בבית המשפט.

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן